Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat klote om dit te horen...
Han heeft voor mij mijn Hawker Typhoon vleugel gerepareerd toen ik deze gecrashed heb dus ben heel wat bij hen thuis geweest een paar jaar terug....
(ook kreeg ik toen een Funcub van hem en toen hij deze aan mij gaf zei hij: Ik vlieg niet met schuim [emoji28])
Wat een groot verlies voor de modelbouw/vlieg wereld....
We zullen hem missen [emoji1374][emoji173]️[emoji22]
.
Gecondoleerd, erg triest, veel te jong...
Mooie, markante en fijne persoonlijkheid, ik mag hem erg graag.
De foto in de rouwkaart heb ik van Han geschoten in Duitsland, jammer dat hij de Mossie niet meer heeft kunnen vliegen.
Dank Han voor de gezelligheid, jouw hulp, je ideeën, enthousiasme en inspiratie.
Heel veel sterkte en kracht voor Stella en nabestaanden... .
Hier zomaar wat bouw projecten van Han de bouwer.
Ik zou zeggen vul maar aan met meer van zijn prachtige bouwverslagen.
Han heeft mij ook meerdere keren geadviseerd toen ik met wat grotere elektromotoren ging vliegen in het begin van deze eeuw.
Dat is idd schrikken zeg. Ik ken Han alleen van de verslagen hier, maar las altijd mee en genoot van zijn keuze van modellen en bouwstijl. Rest in peace en veel sterkte voor de nabestaanden.
Freek
Han was de laatste jaren wat minder actief hier op het mbf, maar wel actief op Facebook.
Het bouwverslag van o.a. zijn Fokker V23 staat bijvoorbeeld alleen op Facebook, hierbij de link daarnaartoe: Fokker V23 schaal 1 : 3.5 scratchbuild
Zijn laatste bouwproject waar hij de maiden van vloog, in juni 2022:
Han was een trouwe bezoeker van onze FlyIn's op de OLC, graag geziene gast.
Te verheugen op zijn komst met de meest mooie vliegende of in aanbouw zijnde bouwsels.
Boordevol ideeën. Barstens vol kunde en vakmanschap. Een en al vriendelijkheid.
Triest nieuws. Wordt bijzonder treurig van. Het was al geruime tijd stil in zijn laatste grote bouwdraad.
Sterkte voor de nabestaanden. Verlies van een geliefde.
Bas
Heel veel sterkte aan Stella , familie en kennissen ,
Han was altijd een graag geziene gastpiloot , en het was ook genieten van zijn bouwverslagen
Vooral door onze liefde voor de Ziroli Twin Beech hadden we een extra klik.
We will mis you.
Blue Skies for ever, Han.