Indoor Veendam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is zover !!!!

Na veel geregel, bellen, praten, emailen en bergen stress kunnen we u dan eindelijk het 1 en ander aan informatie vrijgeven.
Vanaf uiterlijk 7 Januari zijn wij in het bezit van een zeer grote hal waar we alles in kwijt kunnen.
Vanaf 8 Januari kunnen we dus beginnen met de bouw van ...

1 Onroad Nitro circuit.
1 Onroad Electro circuit.
1 Offroad Nitro circuit.
1 Offroad Electro circuit.
1 1:5 circuit.
1 Oval circuit.
1 Oefen / training circuit voor beginners.
1 Waterbasin.
1 Uitgebreide RC Shop incl reparatie.
En het horeca gedeelte.

Dit alles word in een zeer strak werkschema gebouwd en hebben als deathline 1 Februari op de agenda staan.
Dit wil dus zeggen dat we een officiele opening op de agenda willen op 06 - 02 - 2010
Voor ons word dit heel hard werken en voor u nog een heel klein beetje geduld maar dit zal geen probleem zijn als
we kijken naar de weersvoorspellingen van een lange strenge winter.

Voor verdere ontwikkelingen die op dit moment in hoog tempo elkaar opvolgen gaan wij proberen U elke dag een
update te geven via onze site.

Natuurlijk wensen wij U een goed en gezond 2010 toe met heel veel indoor race en vaar uren.

Indoor Radio Controlled Racing Club Veendam

[mod]@TS: Ik snap dat je enthousiast bent over je nieuwe hal, maar hier lidworden en vervolgens overal spammen is wat te veel van het goede.... Ook al zijn er voor verschillende onderdelen faciliteiten...[/mod]

Hal

Omdat we het hier over een schijnbaar commercieel initiatief gaat, worden de spelregels van het forum overschreden. Ik hoop dat de moderator dan ook dit draadje in zijn geheel wil verwijderen. Als je reclame wil maken dan kan dat tegen een redelijke vergoeding in de vorm van een banner. Dan krijg je een eervolle vermelding als sponsor....

Misschien ben ik erg rigoreus in mijn bewoordingen, maar het forum moeten we niet laten vervuilen, er is soms al genoeg gezeur....

Gr. Ron

Omdat we het hier over een schijnbaar commercieel initiatief gaat, worden de spelregels van het forum overschreden. Ik hoop dat de moderator dan ook dit draadje in zijn geheel wil verwijderen. Als je reclame wil maken dan kan dat tegen een redelijke vergoeding in de vorm van een banner. Dan krijg je een eervolle vermelding als sponsor....

Misschien ben ik erg rigoreus in mijn bewoordingen, maar het forum moeten we niet laten vervuilen, er is soms al genoeg gezeur....

Gr. Ron

Reclame maken doen we op een andere manier.
Wat willen is dat iedereen op rc gebied zijn hobby kan beoefenen in de winter.

ik stel voor dat dit eens eerst word bekeken ter plekke alvorens het word afgekraakt.

vaarwater in de winter is niet eens zo een gek idee,wil daar best wat brandstof aan oprijden

gr geert

Gr. Ron

Dan snap ik niet waarom ons Real80 draadje nog leeft... waarom wordt er bij ons dan niks gezegd over spelregels! Clubs zijn er om ons een plek te geven om onze hobby te kunnen uitoefenen.. Met een nieuwe locatie kunnen nog meer mensen beginnen met deze hobby.

Waarom kijkt iedereen zo raar naar de aankondiging van een nieuwe indoor locatie..
Een beetje positiviteit zou wel leuk zijn om onze hobby te kunnen uitbreiden.

Dan snap ik niet waarom ons Real80 draadje nog leeft... waarom wordt er bij ons dan niks gezegd over spelregels! Clubs zijn er om ons een plek te geven om onze hobby te kunnen uitoefenen.. Met een nieuwe locatie kunnen nog meer mensen beginnen met deze hobby.

Waarom kijkt iedereen zo raar naar de aankondiging van een nieuwe indoor locatie..
Een beetje positiviteit zou wel leuk zijn om onze hobby te kunnen uitbreiden.

Dat is dus onze opzet Vincent dank je
RC is veel vraag na hier in de buurt
heelaas voor degene die ver weg wonen, ik kan niet 5 hallen in 1 keer opbouwen haha.
Wie weet in de toekomst als dit gaat draaien wel, eerst dit maar eens afmaken.
Het gaat mij niet om het commerciele gebeuren
Het gaat ons om de hobby, het plezier dat we willen geven, ook in de winter.
Voor de jeugd is in deze omgeving niet veel, ook hun willen we wat geven.
Coclusie, reclame maken om geld te verdienen, dan pak ik het wel groter aan en niet via een forum :cool:

Ik zie vanuit het forumbeheer ook geen enkele reden om dit draadje te sluiten of om Exalto 'tot de orde' te roepen. Het gaat netjes en is tot op heden niet commcercieel. Op het moment dat Alfred reclame zou gaan maken voor zijn winkel in het complex vind ik het heel wat anders. Op dit moment kan het volledig vinden in de redenatie van Vincent!

Mannen succes met de locatie! Super initatief, lekker dichtbij (14 km...). Ik hoop dat het jullie beter afgaat als de mannen in Limburg (Racing Paradise). Jullie doelgroep is echter vele malen groter, dus wat dat betreft...

Ik zie vanuit het forumbeheer ook geen enkele reden om dit draadje te sluiten of om Exalto 'tot de orde' te roepen. Het gaat netjes en is tot op heden niet commcercieel. Op het moment dat Alfred reclame zou gaan maken voor zijn winkel in het complex vind ik het heel wat anders. Op dit moment kan het volledig vinden in de redenatie van Vincent!

Mannen succes met de locatie! Super initatief, lekker dichtbij (14 km...). Ik hoop dat het jullie beter afgaat als de mannen in Limburg (Racing Paradise). Jullie doelgroep is echter vele malen groter, dus wat dat betreft...

Dank u
Inderdaad wat betreft doelgroep
Van 0 tot 100 zeg maar
Maar ook voor het hele gezin
Het is wat dat aan gaat heel anders dan Racing Paradise

Indoor Veendam,

Ik ben blij met het intiatief
Wordt het seizoen ineens veel langer en hoef je niet steeds naar de wolken te kijken.
Trouwens,geen regenbanden meer,geen defecte servo's door vocht,geen roest.....
Afwachten hoe het eruit gaat zien,ik blijf het volgen.

Keep on the good work!

hoi,

waarom moet het in gods naam zo diep? Wil je er in gaan duiken of dergelijk. Het kost je alleen maar water dat je er ook uit moet halen. trouwens hoe meer water in gaat hoe meer druk op je rand komt te staan dus moet je het gaan verstevigen. Wij hebben laatst van clublid bassin opgezet met staalkabels aan de onderkant omdat het bassin anders uit elkaar zou knappen. Het stond precies recht. Na dat het gevuld met water was ongeveer 40cm diep stond het bassin bijna rond door de druk.

tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back