Indoor Veendam

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi,

waarom moet het in gods naam zo diep? Wil je er in gaan duiken of dergelijk. Het kost je alleen maar water dat je er ook uit moet halen. trouwens hoe meer water in gaat hoe meer druk op je rand komt te staan dus moet je het gaan verstevigen. Wij hebben laatst van clublid bassin opgezet met staalkabels aan de onderkant omdat het bassin anders uit elkaar zou knappen. Het stond precies recht. Na dat het gevuld met water was ongeveer 40cm diep stond het bassin bijna rond door de druk.

tim

Waarom zo diep:
Het is stilstaand water in principe dus zou je er een zuivering in moeten maken.
Die kan je niet aan het oppervlak laten draaien want dat is irritant als je aan het varen bent.
Dus word het dieper gemaakt en zal overdag als we open zijn een lichte stroom over de bodem maken en als we gesloten zijn op volle toeren kunnen zuiveren.

Druk:
Met de juiste constructie en voorspanning kan er niets gebeuren.
( Ervaring in voorspanning / Waterbassins gemaakt voor rioolzuiveringen )

hee,

ik vind het prima. Maar kwam beetje raar door bocht maar ik neem aan dat je weet wat je doet. Was alleen waarschuwing;) Weten jullie de afmetingen al?

tim

hee,

ik vind het prima. Maar kwam beetje raar door bocht maar ik neem aan dat je weet wat je doet. Was alleen waarschuwing;) Weten jullie de afmetingen al?

tim

De afmetingen zullen worden ( word overwogen ) 80 x 30 meter.
Dit mede omdat we powerboatraces willen gaan organiseren.

en dat indoor ?

ik ben écht benieuwd naar de foto's/locatie !!

Raar maar waar

Dit is het geheel, hier hebben we het over

ScreenHunter_4.jpg

ScreenHunter_7.jpg

ScreenHunter_8.jpg

Laatst bewerkt:
Hallo Exalto,

Wordt het in loods G of in loods H gebouwd?
Ik loop zelf voor CSN de beveiliging bij IMS, ik wil het wel eens zien ;-)

Arnold

hallo
1.5 diep ideaal zou ik zeggen
als het helder blijft
tim niet zo ambetant doen er zijn ook mensen die aan de andere kant van het water varen
wat een basin beteft
jaren geleden dat van de club ontworpen en ge upwaardeerd naar 45 cm
diepte en nooit problemen mee gehad
en geen stale kabels maar gewoon rolluik linten
het was een meter of 8 breed op een 14 meter lang

en nooit is deze bak komen rond te staan maar je moet inderdaad voorspannen

groetjes raf

De afmetingen zullen worden ( word overwogen ) 80 x 30 meter.
Dit mede omdat we powerboatraces willen gaan organiseren.

zou toch eens gaan verdiepen in de powerboat races.
aangezien de basin daarvoor nu te klein zou zijn
FSRE-HYDRO parcours
EHydro-course.gif

en ehs parcours
parkoers.gif

hallo

dit zijn de naviga maten en daar mag je zeker nog eens alles maal 2 doen

een powerboot gaat niet zo direct de bocht om zeker een rigger niet
als je googeld op molenvijver park in genk dan zie je een hele grote vijver en die is zelfs maar net groot genoeg
deze jongens halen snelheden van boven de 80 a 90 km/h en dan houden ze zich nog in
het is niet dat je heel snel moet gaan bij een race
je moet eerst liggen en dan juist de andere voor blijven zonder brokken te maken

en daarom moet je niet op volle snelheid varen want dan loopt het fout

groetjes raf

Autorijlessen in hal wegens winterweer VEENDAM - Leerlingen van autorijschool Richard Veen in Veendam hebben wegens het barre winterweer komende tijd les in een gigantische bedrijfshal. De sneeuw en gladde wegen dwongen de rijschoolhouder keer op keer zijn lessen af te zeggen. Een enorme bedrijfshal van een failliet transportbedrijf biedt nu uitkomst, zo meldde Veen donderdag.
De automobilisten in spe leren in de verwarmde hal hoe ze moeten schakelen, slalommen en keren. Met het gaspedaal hard intrappen zullen ze nog even geduld moeten hebben. „Daarvoor moeten we toch echt de weg op”, aldus Veen.
De hal was overigens direct gebruiksklaar waarbij de geschilderde lijnen van de vorige eigenaar op de vloer als fictief parkeervak dienen.

mvg. Brandaris

Autorijlessen in hal wegens winterweer VEENDAM - Leerlingen van autorijschool Richard Veen in Veendam hebben wegens het barre winterweer komende tijd les in een gigantische bedrijfshal. De sneeuw en gladde wegen dwongen de rijschoolhouder keer op keer zijn lessen af te zeggen. Een enorme bedrijfshal van een failliet transportbedrijf biedt nu uitkomst, zo meldde Veen donderdag.
De automobilisten in spe leren in de verwarmde hal hoe ze moeten schakelen, slalommen en keren. Met het gaspedaal hard intrappen zullen ze nog even geduld moeten hebben. „Daarvoor moeten we toch echt de weg op”, aldus Veen.
De hal was overigens direct gebruiksklaar waarbij de geschilderde lijnen van de vorige eigenaar op de vloer als fictief parkeervak dienen.

mvg. Brandaris

Een hal van hetzelfde bedrijf, alleen dan op een andere locatie..

Ik ben er gisteren nog even wezen kijken, zag er wel leuk uit!

Richard Veen is n u aan het bekijken of het CBR examens in deze loods wil afnemen.

Arnold

Ik stel voor dat we de initiatiefnemers niet meteen gaan afplassen omdat ze "hier" of "daar" niet aan gedacht zouden hebben.

Wees blij iemand zijn nek durft uit te steken en zo'n initiatief ontplooit.

Ik stel voor dat we de initiatiefnemers niet meteen gaan afplassen omdat ze "hier" of "daar" niet aan gedacht zouden hebben.

Wees blij iemand zijn nek durft uit te steken en zo'n initiatief ontplooit.

Roel , dat is ook helemaal niet de bedoeling hoor !
Dit stukje stond hedenochtend in de Telegraaf, ik dacht dat dit om hetzelfde complex ging.

niets kwaad in de zin ! , Brandaris

Brandaris, jouw stukje bedoel ik ook niet...
Wel opmerkingen over de diepte van het bad en de afmetingen, in relatie tot wedstrijden van speedboten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back