Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi dankjewel voor de hulp en de tips ik ga er.duidelijke foto's opzetten er staat helaas ook een stukje geschreven vol met fout geschreven tekst excuses voor dat knullig geschreven stukje tekst diegene die dat schreef heeft mij willen.helpen ( ik wist niet dat hij dyslectisch was)en vroeg.ook om de waarde dit was niet de bedoeling maar ik krijg het.niet meer verwijderdMaak eens wat meer foto's.
motor, besturing, electronica
hoe het gemonteerd zit.
Aan de hand van die zaken, kunnen mensen zien wat er aan gedaan is, en misschien hoe oud de onderdelen zijn.
In je andere topic wilde je weten wat de waarde zou kunnen zijn, dan moet men ook weten wat de setup van de boot is (bepaald nogal veel van de waarde)
Volgens mij is dat geen oldtimer (de hardware achterop is volgens mij niet echt stokoud of zo), wel een zo te zien eigenbouw boot.
De motor kan ik van geen kanten thuisbrengen,
Hoi pompebled ik zie zeker de vergelijking met diverse Wild Thing de boot compleet van punt tot achterkant roer is dan ook anderhalve meter lang. En hoe meer (ik ben nog aan het scrollen) ik er voorbij zie komen er zijn erbij die exact hetzelfde model zijn! Maar bijna allemaal nieuwer en veelal elektro motoren maar het model klopt tot zover bedankt iedereen bedankt trouwens voor de info ik ga verder zoeken groet MichelEen Crackerbox is volgens mij wat korter en breder, dit zou zomaar een WildThing kunnen zijn, goed varend knikspant model.
Hoi dank voor je reactie en ja ik zou er erg graag meer over willen weten! Als.je hem tevoorschijn zou willen halen heel graag. Groet MichelIk heb volgens mij op zolder exact zon zelfde motor liggen, hij lijkt er iig sprekend op….voor zover ik meen te herinneren is het een komatsu zenoah 23cc met koppeling.
Als je er meer van wilt weten dan zal ik hem eens tevoorschijn halen
Hoi Bas ook dank voor je reactie ik kom zo door alle hulp via het Modelbouw forum al vrij snel op het juiste pad. Groet MichelModeltype generiek 'Crackerbox'.
Makkelijk te bouwen. Zijn ook 1:1 gebouwd om mee te racen.
Blokje oogt modern.
OPS (Italiaans) was altijd een grote naam in dit soort motoren. Maar al die tijd komen er motoren uit China. Ook uit begin jaar 2000.
Zie een bougie, kan elektronisch methanol gestookt zijn, of rietbenzine.
Via Google Lens kun je ook op afbeelding zoeken. Plaatje van de motor en in Google knikkeren.
Gr Bas
Hoi Student jij ook bedankt voor je hulp helemaal super Groet MichelMaak eens wat meer foto's.
motor, besturing, electronica
hoe het gemonteerd zit.
Aan de hand van die zaken, kunnen mensen zien wat er aan gedaan is, en misschien hoe oud de onderdelen zijn.
In je andere topic wilde je weten wat de waarde zou kunnen zijn, dan moet men ook weten wat de setup van de boot is (bepaald nogal veel van de waarde)