Inschrijving Nationaal Modelvliegkamp 2008 van start

btw, ik ben men tas met al men bier vergeten in de salon :oops:
dus iemand moet hier gratis belgisch bier aan het zuipen zijn :p

nog vergeten te zeggen: ik kwam thuis en mn kamer was zo verbouwd, ik kon hem niet eens meer vinden, hij was dus verhuisd. ik slaap nu op de kleinste slaapkamer en mn zus op mijn oude, grootste slaapkamer, want volgend jaar ga ik op kamers en heb ik ineens niet meer het recht om op de grootste slaapkamer te slapen in de weekenden. maar ik heb ook niet echt veel meer aan die grote kamer, want mijn bouwtafel en het gereedschap staan nu ook op mijn kamertje bij Delft (Schipluiden (oh ik moet mijn profiel nog aanpassen)). Edwin, ik kom nog een keer chocola bij je halen ;)

Dat had ik dus ook.We stoppen met de auto voor het huis en zag voor het raam al een hordeur staan die er eerst niet stond.Ik ga zitten op de bank met wat drinken en zie m'n matras staan.Herkende hem direct vanwege de foliebout afdruk.Ik loop dus naar boven en zie dat de klink uit mijn deur is en m'n broers deur (kamer ernaast) open is.Ik loop naar binnen en zie dat ze de muur tussen mijn kamer en die van m'n broer weggehaald hebben.M'n kamer is nu dus 2 keer zo groot. :D

nee Peter, geen fab fab en ook geen fap fap

Dat had ik dus ook.We stoppen met de auto voor het huis en zag voor het raam al een hordeur staan die er eerst niet stond.Ik ga zitten op de bank met wat drinken en zie m'n matras staan.Herkende hem direct vanwege de foliebout afdruk.Ik loop dus naar boven en zie dat de klink uit mijn deur is en m'n broers deur (kamer ernaast) open is.Ik loop naar binnen en zie dat ze de muur tussen mijn kamer en die van m'n broer weggehaald hebben.M'n kamer is nu dus 2 keer zo groot. :D

en je broer is het huis uit?

Het is nog een beetje onder voorbehoud, maar zoals het er nu naar uitziet is het volgende modelvliegkamp gepland van 8 t/m 15 augustus 2009 op de voormalige vliegbasis Valkenburg bij Leiden. Hou deze week dus vast vrij in je agenda.

Paulix

ik ben volgend jaar weer van de partij, tenminste... als ik geld overhoud. ik moet natuurlijk ook nog heel veel vliegtuigen kopen ;) en het studentenleven is natuurlijk ook erg duur (bier)

Ff een paar actie foto's

Door Paul gemaakt, joris gevlogen:
thumbnail.aspx

Door jan gemaakt, EZ door Jeroen gevlogen en de zagi die dit veroorzaakte weet ik niet meer.
thumbnail.aspx

Back