Inschrijving Nationaal Modelvliegkamp 2008 van start

ah kut gaat die mike ook weer? ;)
Harm, lijnpilootopleiding begint in september, leuk dat je volgend jaar al kan beginnen, ik moet nog 2 jaartjes wachten :( maar eerst de brandstofcrissisen afwachten en mss eerst iets anders studeren, want piloot wordt een gevoelige job voor deze momenten!

En ik ga volgend jaar zoals gewoonlijk ook terug mee :)

Ach er zal vast wel iets te vliegen zijn, t gaat me niet zozeer om dat ik de hoofdprijs verdien, als ik maar kan vliegen:rolling:
dus:
mike
jeron
Harm
...
...<!-- / message --><!-- sig -->

hij MOET , hij moet ons laten zien hoe hij kan prophangen met z`n easystar! :D

Mike met een easy star word dat dan prop duwen xD of je gaat inverted hoveren :P nog leuker !

Ik vond het kamp iig geweldig !
Ben daarom volgend jaar ook ckers weer erbij :D

Dus :
Mike
Jeron
Harm
Yannic
...
...
...

Laatst bewerkt:
heey, nogmaals ik ga ook mee :p

Dus :
Mike
Jeron
Harm
Yannic
Samske
...
...
...

Kijk nou wat ik op internet vind :O een Kalos sport met turbo en 140 PK mensen !!!!
Niet meer normaal en ook die wc borstel in zn uitlaat zoooo stijlvol xD

thumbnail.aspx

thumbnail.aspx

Groeten Yannic

Als je goed zoekt misschien ook nog wel een stukkie verbrand epp maar dat zie je niet zo goed op de foto:rolleyes:

Misschien zit dat ook nog ergens richting zijn katalysator :p
dat gaat roken op de snelweg met die turbo erbij ^^

Oook bleek dat sommige niet zo goed waren in tenten opzetten en het heel vaak opnieuw moesten doen :p

Laatst bewerkt:
whaaaaaaaaaaa dikke lol!

hopelijk zien we die jeroen met zen turbo 140 pk ding (nog niet eens de helft van men pa zijn pk's) volgend jaar niet meer terug, wat een rust was er zeg die donderdag tot zaterdag :mrgreen:

whaaaaaaaaaaa dikke lol!

hopelijk zien we die jeroen met zen turbo 140 pk ding (nog niet eens de helft van men pa zijn pk's) volgend jaar niet meer terug, wat een rust was er zeg die donderdag tot zaterdag :mrgreen:

na wat hem is aangedaan ... :roll: ik hoorde zelfs dat zijn deken door de mest is gehaald :twisted:

Back