Instap DLG +/- 1.5 meter betaalbaar

ik weet het niet... het KAN een goede beginnerskist zijn, maar ik bekijk het filmpje, en wordt door een beginner gegooid, de gehele klim wordt niet getoond, de piloot lijkt me ook nog nooit eerder DLG gevlogen te hebben want hij stalt em graag, of vliegt hem net snel... niet echt een realitische weergave van de glijhoek dus...

je krijgt dus geen echt plaatje van de dlg

Inderdaad......hij is ook net nieuw. Maar de prijs is interessant (Gezien je topic titel).
Afwachten wie de eerste bevindingen gaat schrijven...........

Hallo,
Heeft ontzettend veel gelijkenis met de SuperTopsky alleen andere naam! Video is ook, lijkt me, in de buurt van Hong Kong opgenomen! De oorsprong van de ST.

Volgens verschillende mensen op RCgroups lijkt de Versus heeeeeel erg op de Top Sky alleen net niet helemaal. Ach zal dus een clone van een clone zijn of een TS in een ander jasje speciaal gemaakt voor HK.
In basis is de vleugel, vorm en profiel, min of meer gelijk aan een Super Gee II.
Niets mis mee zou ik zeggen en prima om met DLG-en kennis te maken en lekker recreatief mee te vliegen.

Let wel de prijs lijkt erg leuk 182 dollar of 145 Euro.
Komt nog 25 euro verzenden bij, maakt 170 euro.
Ontfermt de douane zich over het pakje kan het zijn dat je nog eens 5% en 19% erbij kan optellen. Maakt totaal dan 212 Euro. Tja voor die prijs kan je ook een Notos of een TS in europa bestellen.
Let de douane even niet op dan heb je een leuke kist voor leuk prijsje.

Frans

Vergeet ik nog de inklaringskosten.

@ frans, voor die 200 euro kan je al een knappe 2ehands dlg vinden.. (twister 1?, blaster2)
deze zijn allessinds beter van kwaliteit en prestatie...
het is dan nog maar de vraag of je een nieuw speeltje wil, of dat van iemand anders was...

wij ook.... hoeveel zijn de verzendkosten die gevraagd worden voor zulk toestel te verzenden?

etaje4yh.jpg

ezu3y7eh.jpg

Kon het toch niet laten om even de doos open te maken! :-)

Volkert

HD

Laatst bewerkt door een moderator:
Die vleugels lijken precies op de supergee II. Dat is de kist waarmee ik begonnen ben met DLG'en. Een superfijne instap kist =) Wel zak-vleugels, maar dat vind ik absoluut geen probleem. Goedkoop, simpel, en toch zeker ook prestatiegericht. Het is wel een zelfbouw-kist, dus je moet er één tweedehands regelen. Of zelf bouwen natuurlijk.

opnieuw een DLG

Hey forumleden.....zijn er ondertussen reeds meerdere betaalbare DLG varianten?
Zou terug willen starten met werpen..... iets van een 250 à 300€ ???:rolling:

Massas dlg's....echt eens zelf rondsnuffelen op sites van fabrikanten... haast elke fabrikant heeft een DLG in het gamma gebracht ;)
Mss eens mailen naar pcm voor een 2e keus fireworksje (eventueel een ouder model)

Back