Intresse peiling elektro off-road vereniging omg. Arnhem/Elst/Nijmegen

Discussie in 'Electro offroad' gestart door Wishiej, 23 mrt 2012.

?

JA! Ik heb interesse

1. Ja

55 stem(men)
    90,2%
  2. Nee

6 stem(men)
    9,8%
  1. Pinky-II

Pinky-II

Lid geworden:
    3 dec 2007
    Een 60x30m baan voor 1:10 ? Suc6 met je wagen zoeken dan ;)
    (Of was tekening voor andere baan bedoeld ?)

2. Alicon

Alicon Guest

Kijk Pinky, dat is nu ervaring waar ik naar op zoek ben. We gaan voorlopig voor 1:10 met ruimte voor 1:8. Maar hoe groot is een baan voor 1:10? Hoe breed is de rijstrook gemiddeld? Ik dacht ergens gelezen te hebben 4 meter maar vindt dat heel breed. Andere banen zijn dacht ik 2 a 2,5 meter breed. Heeft iemand een goede layout? Ik ben wat dat betreft maar een amateur. Ik begrijp uit je reactie dat 60x30 te groot is. Beter, doen we hem 30x30 of 30x20. Iedere hulp is welkom.

deze baan is anders ook best groot

Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  3. Wishiej

Wishiej

Lid geworden:
    31 mrt 2010
    Een 30mx30m baan kan je meer dan genoeg mee 2,5 tot 3 meter breed.
    De sleutelplaats tussen de peilers (overdekt) is ook super fijn!
    Dat er onder de brug kleigrond ligt is helemaal mooi! Dat is voor mij persoonlijk de mooiste ondergrond om op te racen/rijden.

Een verhoogde rijders stelling voor een mannetje of 10 zou ook handig zijn.
    Voor de rijders stelling zou je inderdaad die bult kunnen gebruiken maar daar kan je ook een mooie kom bocht in aanleggen.

Ik weet niet in hoeverre het daar onderwater staat in de natte tijden daar moet wel rekening mee worden gehouden mocht je er een definitieve baan willen maken waar je veel bloed zweet en tranen in stopt.

Ik denk persoonlijk dat als er werk verzet moet worden je al gauw een mannetje of 5 bij elkaar hebt.

4. Alicon

Alicon Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  5. Alicon

Alicon Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  6. josh

josh

Lid geworden:
    5 sep 2011
    Rc Club Uiterwaarde

Ik heb me ook aan gemeld

7. jurre corally cct

jurre corally cct

Lid geworden:
    18 mrt 2007
    Een tip, zet de pitstraat met sleutelplaatsen onder de rijdersstelling.
    Dit communiceert een stuk makkelijker tussen rijder en pitmaat tijdens een wedstrijd;)

8. Wishiej

Wishiej

Lid geworden:
    31 mrt 2010
    Hallo iedereen...

Na een ontmoeting vanavond met een mede modelbouw offroad rijder is er besloten om vanaf vandaag door te gaan als RCC Uiterwaarde.

Ook is er nu een zeer geschikte locatie gevonden waar we aanstaande zaterdag al gaan beginnen met het realiseren van een offroad baan.

Om alles duidelijk op 1 plaats te kunnen communiseren worden verdere berichten via een eigen forum van RCC Uiterwaarde..

Op dit forum staan al foto`s van de locatie en meerde gedachten over een offroad baan.

KLIK HIER VOOR EEN LINK NAAR HET RCC UITERWAARDE FORUM

Dus registreer je snel zodat we binnenkort nog met z`n allen kunnen rijden...

Laatst bewerkt: 4 sep 2012
  9. Alicon

Alicon Guest

Zaterdag 8 September leggen we een baan aan onder de A50 in de Uiterwaarde bij Arnhem. Zie RC Club Uiterwaarde - Forum. We hebben een hele Club met 20 leden maar deze Zaterdag, nu alles is geregeld, kunnen er maar 3 leden en een familielid [​IMG]. We gaan dus de baan aan leggen met 4 man [​IMG]

[​IMG] Wie o wie kan er nog komen helpen?

Sorry forum beheer voor de dubbele boodschap. Je mag ze Zaterdag verwijderen. Dit is een laatste poging om mensen te enthousiasmeren om te komen helpen.

10. bzb

bzb Guest

zier er leuk uit! uit welk materiaal gaat de baan bestaan? en staat het daar niet onder water bij hoog water?

11. ArjanN

ArjanN

Lid geworden:
    19 jun 2011
    ja als de uiterwaard onder water staat kan je der ook terecht met je schepen ;)

maar de baan is gemaakt met de grond/klei die der ligt.

en ja de baan ligt der! na vandaag met 5 man aan het klussen geweest en der ligt een baan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12. Wishiej

Wishiej

Lid geworden:
    31 mrt 2010
    Hallo iedereen!!!

We zijn nu alweer een paar weekjes verder en de baan ligt er!

Er word ook al fanatiek gereden door een mannetje/vrouwtje of 15.

Er liggen drainage buizen klaar om als afrastering vastgelegd te worden, de baan is voor 99% vrij van grote stenen/kleibrokken!
    Kunstgras voor op de sprongen komt op korte termijn dus voor zover is de baan al aardig goed onderweg!

Iedereen die zich hier heeft aangemeld nodig ik op het forum van onze nieuwe offroad modelbouw vereniging!

VIA DEZE LINK GA JE DIRECT NAAR HET FORUM OM TE REGISTREREN!!

13. shaggiemarco

shaggiemarco

Lid geworden:
    10 okt 2012
    zoizo goed idee. Heb net 2 dagen terug een traxxas slash 4x4 gekocht dus ik vind het zeker een puik plan.

Deel Deze Pagina