is er intresse in sleepvliegen hier?

kunnen we dan niet met zn alle gaan emigreren naar spanje :lol:

Nou, mijn vacantie zit er zojuist op.
Net een uur binnen en de spullen liggen nog in de auto, da's voor morgen :wink:

Maar eh..?
Als ik met deze mee mag doen? Graupner Thermik-sport, 2,5 span.
Dan haal ik de motor er uit en zet er een sleepkoppeling in.
Waar en wanneer maakt me niet uit.
Ook kan het evt bij ons op het veld (Beverwijk-NH)

hey bertus

zo komen ze toch langzaam binnen rollen :lol:

groetjes kevin manders

ik vindt 10 altijd nog aan de vele kant
is natuurlijk wel leuk maar je kunt dan niet zoveel aandacht besteden aan 1 persoon.
ik vindt dat je al n geslaagde dag hebt met 5 man en meer is altijd wel leuk .
denk er maar over .

groetjes kevin manders

De lat van 10 personen is inderdaad wel erg hoog denk ik.
Ik moet wel zeggen dat ik ten minste nog wel reken op Jan Brilman, met de Ventus ging het immers prima.

Ik denk dat het gewoon tijd wordt om een datum en locatie te prikken, anders komt er niets van.
Niet per PB maar gewoon hier via het forum, kan er altijd iemand nog op het laatste moment aanhaken (zo werkt dat vaak).
Wie weet komen er nog wat bij, en anders doen we allemaal gezellig voor twee. :D

Ik heb er zin in. :D

Zaterdag as wordt het dus.
Vooruitzichten zijn goed, droog, niet te veel wind (W3-4 / da's wel dwarswind op ons veld)

Iedereen is welkom op ons veld in Beverwijk, maar als iemand een handigere locatie weet mij ook goed.

Nu nog even een sleepkoppeling fabrieken. :D

ik baal als een stekker want ik heb zaterdag storingsdienst :? :? :? :? :evil: dus ik moet in de buurd van rijssen blijven,heeeeeeeeeel mischien kan ik een collega strikken die zaterdag de dienst voor mij wil waarnemen. want het lijkt me erg gezellig.
ik heb aleen mn asw 28 nog niet af dus vliegen word nog niks maar kijken is ook al leuk en leerzaam.

Bertus,

ik hoop dat ik ook een keertje kan komen, zaterdag aanstaande ben ik er helaas niet. Ben je van plan om vaker een sleep dag te regelen? In iedergeval veel plezier komende zaterdag

bij ons is het geen probleem
maar ik moet wel weten met hoeveel man we dan zijn
dat moet ik door geven aan het bestuur
laat maar iets horen

groetjes kevin manders

Back