Jelte's baja

10454434_603903963060887_917380441963864921_o.jpg

10557769_603903889727561_7339658352694827531_o.jpg

Paar pica's met de VRC look a like, word veel te weinig mee gereden.. Grrr!

Zit ook heel de dag te poetsen, niemand rijd hier in regio rotterdam dus hij staat ook gewoon op me kamer.. Zonde maar ook om te verkopen

Hierbij kondig ik aan dat ik (tijdelijk) stop met de hobby, er word de laatste tijd niets meer georganiseerd, en weinig is in de buurt. Er wordt veel belooft, maar niks komt uit eindelijk.
Baja gaat in de verkoop.
Ik kom zeker terug, maar dat zal pas later zijn.
Bedankt allemaal!

Laatst bewerkt door een moderator:
Zet hem gewoon voorlopig netjes weg Jelte.... Verkoop krijg je vroeg of laat spijt van ;)

Precies, ik ken ook een rijder die zijn Twister weggedaan had, en uiteindelijk deze weer opnieuw heeft gekocht. Vaak blijft het knagen als je een auto hebt gevonden die je echt wel goed ligt, maar waar je door tijdgebrek of vergelijkbare redenen afstand van doet.

Alleen rijden kan leuk zijn ja, maar met anderen is het net wat gezelliger en leuker.
Vind ik iig, met mede hobbyisten is het leuker praten over deze hobby dan met mensen die er niks vanaf weten, die denken dat je met Nikko wagens rond tuft :p

En ik zou hem niet verkopen, rc seizoen is toch al (haast) afgelopen.
RC wagens staan massaal op Marktplaats, in de lente/zomer leveren ze meer op.
Wacht even af met verkopen, kijk in de lente of het beter is en maak dan je keuze, althans, zo zou ik het doen.

Back