loop even vast probeer mijn overgenomen dlg nxt te installeren. De vorige eigenaar heeft op 1 servo de stroom draden verwijderd en enkel de signaal kabel overgelaten. De vleugel met 2 airelerons werkt dus maar op 1 aireleron. De servo met enkel signaal doet het niet en krijgt ook geen stroom lijkt het.
Hoe kan ik dit oplossen moet ik ea anders aansluiten op de r5l ontvanger van jeti?
in het programma heb ik in mn jeti netjes voor elke functie n apart kanaal dus ook voor;
Aireleron 1
Airleron 2
moet ik
Dit mixen of ondersteund jeti deze setup gewoon niet.
Ga ook nog de servo stekkers even opnieuw met tape wikkelen sommige draden zijn wat ontbloot. Of als het zo niet werkt moet ik het kabelwerk wellicht nog aanpassen maar dat is lastig met afgeknipte servo plus en min op de aireleron #2 servo.
Hoe kan ik dit oplossen moet ik ea anders aansluiten op de r5l ontvanger van jeti?
in het programma heb ik in mn jeti netjes voor elke functie n apart kanaal dus ook voor;
Aireleron 1
Airleron 2
moet ik
Dit mixen of ondersteund jeti deze setup gewoon niet.
Ga ook nog de servo stekkers even opnieuw met tape wikkelen sommige draden zijn wat ontbloot. Of als het zo niet werkt moet ik het kabelwerk wellicht nog aanpassen maar dat is lastig met afgeknipte servo plus en min op de aireleron #2 servo.
Laatst bewerkt: