jetmeeting Stadskanaal 2011

Hoi Roland,
Dit draadje is net opgeschoont dus laat ik het hier liever bij.
Wat de vraag van jetpower betreft heb ik nu al 21 aanmeldingen uit binnen- en buitenland.
Het zal voor de organisatie wel prettig zijn als jullie een paar weken van te voren laten weten wie er komt camperen en mee wil doen aan de bbq, zodat wij voor voldoende voorzieningen kunnen zorgen. Om de jets te laten overnachten zijn er al 2 grote tenten geregeld.
gr.Pieter

nou wij komen kramperen en bbq voor twee personen
gr peter

we kunnen als organisatie veel voor jullie doen en regelen maar helaas het weer!!!!!
paulus pietsma is en blijft een fries tjah en dat mit grunningers kwait nait
we zullen het beste er maar van hopen zo en nu de boel inpakken en lekker een dagje vliegen op de club
gr.Pieter

heb me nu ook aangemeld

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij deze meld ik me ook aan.

Was super gezellig dit jaar mocht zelfs met mijn caravan op de plek staan van de grootte BAAS :p.

Dus 2 man en caravan.:pc: zet me er maar bij.

hoi Ger
ik hoef jou toch niet vertellen dat een hond een baas heeft
ik heb gewoon een werkgever die mij voeldoende tijd overlaat voor dit soort dingen en als je in mei weer voor mij aan bent gaan je sleurhutpoten niet eerder naar beneden als dat er een deskundige heeft gezecht dat je daar goed staat (zijn worst een allemaal mij zal het) of andersom
gr.Pieter

hoi Ger
ik hoef jou toch niet vertellen dat een hond een baas heeft
ik heb gewoon een werkgever die mij voeldoende tijd overlaat voor dit soort dingen en als je in mei weer voor mij aan bent gaan je sleurhutpoten niet eerder naar beneden als dat er een deskundige heeft gezecht dat je daar goed staat (zijn worst een allemaal mij zal het) of andersom
gr.Pieter

Nou Pieter ik heb effe gebeld met je eh werkgever(baas) en hij vond ook dat ik voor jouw mocht gaan staan. het zal mij dus wel een worst wezen.:rolling:
Wij mogen zelfs een dag eerder komen en met een jet gaan vliegen boven het huis van de buren.;)

Het gaat zeker weer gezellig worden als jij er niet vroeg bij bent:p

Nee zonder gekheid we kijken er weer naar uit.
tot gauw :ontopic:

jetvliegers
we hebben de 40 aanmeldingen al staan en bij 45 hebben wij als organisatie besloten er een streep onder te zetten en met een reservelijst te gaan werken het moet wel op deze manier zodat je in ieder geval vaker als een keer per dag kunt vliegen en wij niet aan een goed succes tenonder willen gaan omdat er dan piloten zijn die gaan mopperen ja maar ik heb zoveel kilometers gemaakt en dan kan ik niet vliegen of maar een keer dit willen we dus proberen te voorkomen
gr.Pieter en Remke

heren jetvliegers
het reservelijstje is net in werking getreden want piloot nr. 45 heeft zich zojuist aangemeld dus die nu wil komen vliegen en niet bij de bovenste 45 staat zal op afvallers moeten wachten
gr.Pieter en Remke

Back