Jubuwa Scania 770s koplampen

Hoi,

ik ben van plan om een beier msm-1 te kopen.
Nu zag ik de Scania 770s koplampen van jubuwa maar kunnen deze ook worden aangesloten op de msm-1?

Groetjes Tim

Laatst bewerkt:
Die kunnen gewoon op de msm1.

Wel goed opletten dat juwuba op max 5.5v aangesloten kan worden dus voeding pakken vanaf de ontvanger en bij exotische regelaars controleren. Meer dan 5.5v is einde module

Op de ontvanger staat normaal 5 tot 5.5v voor de sfr1 geldt dit sowieso.

De module kan in principe op alle min schakelende modules dus ook op de usm rc3 bijvoorbeeld. Zolang de voeding zelf maar max 5.5v is

nergens voor nodig, en zeker geen oplossing om meer dan 5V aan te sluiten!

De juwuba koplampen hebben dynamische verlichting en micro controllers aan boord, weerstanden zijn alleen geschikt voor vaste belasting zoals normale led verlichting.

Ik heb al genoeg rare installaties voorbij zien komen en genoeg mensen die modules hebben opgeblazen. De module heeft 5V nodig als voeding en dat is gewoon aanwezig in verreweg 99,9% van de vrachtwagen modellen. De modules zijn veelste duur om gekke acties uit te gaan halen en ze daarmee op te blazen.

Snap niet dat je weerstanden gaat gebruiken zeker geld te veel, om dure modules op te blazen.
Neem de tip van Alwin ( Wetronic ) aan hij weet waarover hij praat en hij heeft meerdere voertuigen gebouwd.

nergens voor nodig, en zeker geen oplossing om meer dan 5V aan te sluiten!

De juwuba koplampen hebben dynamische verlichting en microcontrollers aan boord, weerstanden zijn alleen geschikt voor vaste belasting zoals normale led-verlichting.

Ik heb al genoeg financiële installaties voorbij zien komen en genoeg mensen die modules hebben opgeblazen. De module heeft 5V nodig als voeding en dat is gewoon aanwezig in verreweg 99,9% van de vrachtwagenmodellen. De modules zijn veelste duur om gekke acties uit te gaan halen en daarmee op te blazen.
Snap niet dat je weerstanden zeker geld te veel gaat gebruiken, om dure modules te blazen.
Neem de tip van Alwin (Wetronic) aan hij weet waarover hij praat en hij heeft meerdere voertuigen gebouwd.
Dan neem ik de tip aan.
Maar achterlichten en knipperlichten kan ik gewoon een voor gesoldeerd ledje nemen?

Laatst bewerkt:
Back