Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Yari.
De meeste van ons gebruiken een 55 of 80 turns motor, of eentje van servonaut.
Voor boren van gaatjes kan je een boormal gebruiken, deze kan je zelf maken van een stukje karton, en vaak is er ook een boormal bijgeleverd.
Voor het spuiten delen goed ontvetten met afwasmiddel, en primer van tamiya gebruiken en in dunne lagen spuiten en laten drogen, voordat je een kleur opbrengt ook in meerdere dunne lagen spuiten en 24 uur laten drogen, voordat je een lak laag aanbrengt, de lak laag beschermt ook tegen stof. Zelf heb ik geen ervaring met primer en verf van de action.
De radio receiver ( ontvanger ) ontvangt signalen van de zender met de zender stuur je je truck aan zoals verlichting en geluid, motor.
Het is ook handig om de kennisbank eens door te nemen op dit forum om kennis op te doen en ervaringen van mede truck modelbouwers te lezen.
Verder een setje kogellagers voor de voor wielen, achter assen en versnellingsbak.
Veel succes met je truck keuze.
bedankt ik zal eens de kennisbank bekijkenIk zou inderdaad de kennisbank eens doornemen en ook bouw verslagen eens bekijken van anderen. Zo krijg je ook wat meer inzicht in de materie en de termen die gebruikt worden. Er zijn veel mogelijkheden om een truck te bouwen. Als je zelf een bouw verslag maakt kun je daar ook vragen stellen en tips krijgen. Succes!
als je kogellagers aan brengt dan pas kan hij rijden of wat is daar de bedoeling van
Heeft er toevallig iemand foto’s van een Michelin poppetje van Verkerk.
Ik ben in het bijzonder op zoek naar foto’s van de bevestiging
alvast hartelijk dank
Herman