als je hem vasthoud rookt alles ja. beter een nitro auto nemen en 20% olie bijsmeren dan rookt ie ook flink en je banben blijven heel.
Ik kan dit bevestigen Ik heb zelf (zie avatar) ook een Saleen kap op me auto (een msx3) en ik moest bij de standaard motor zelf als een extra gat in de achterruit maken anders past de kap niet over de motor heen. dus 100% nep!
ik had dit weekent ook een klein probleem gehad trok stom genoeg peongeluk mijn brandstof slang los dus overal brandtstof dus ook op mijn wieln toen ik het had laten drogen waren mijn banden helemaal vet en als ik dan optrok stond ie ook een moment stil terwijl de banden draaiden en dan spoot ie opeens weg dus een korte burn out
whoooohoo echt relax!, als je asphalt kunt wegsmelten!, je hoort die banden sissen! zou die ook hard gaan met 16 cellen?? en volgens mij is dit niet echt goed voor z'n motor... hij moet wel veel kracht geven... maarja zeker de moeite waard als je nog wat ouwe bandjes hebt... waar waren de inserts eigenlijk>>???? ik heb ze niet gezien :?
Als webmaster heb ik daar dus wat ruimte om wat up te kunnen loaden, dit filmpje zal je ook nergens op de site terug vinden... Ik heb nu eenmaal een aardige collectie RC videos