Killerbeans fpv topic

Hey Sander.

Hoe is het in FPV land?
Beetje aan de knutsel geslagen?
Ben je al aan de Skywalker begonnen?

Tijd voor een vluchtje samen.

Hee Ron,

Het staat momenteel even rustig. Voor de kerst had ik alles even opgeruimd, en de spullen zijn niet meer uit de berging gekomen.
Dat komt omdat ik mijn mercedes geruild had tegen een vw lupo 3l:

full

full

Maar de lupo was te klein voor de hobby en hij kon de boot niet trekken, daarom heb ik deze week een fabia combi aangekocht van 2005 met 97k gelopen. De equipe versie met alle onderhouds historie erbij.

full

full

full

Hier heb ik nog een to-do lijst:
- Andere wielen, geen haast maar moet wel
- Dubbel din radio met navi
- Trekhaak monteren voor de boot
- Afstandbediening maken op de CV

Eerst wil ik die dingen afmaken, dan is de wagen klaar en ga ik me weer volledig richten op fpv :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
full

Eerst wil ik die dingen afmaken, dan is de wagen klaar en ga ik me weer volledig richten op fpv :-)

Zo te zien heb je nog meer hobby's op je oprit staan............ ik zie een pick-up en iets groots onder een zeil.

Was benieuwd of je al aan je Skywalker was begonnen, kijken of je net zo enthousiast bent over je Skywalker als dat ik ben.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ha, dit is bij mijn ouders thuis.

Dat is de hobby van mijn vader, onder het zeil staat een camper (die ze nooit gebruiken.....)

Ik had het al gezegd tegen je, soms heb ik een trap onder mijn kont nodig om ergens mee te beginnen, en ik heb nog geen trap gehad hahah.
Zonder gekheid, het weer is blut, de lipo's liggen op storage in de kast en ik verwacht met 1 maand klaar te zijn met de auto. Dan kan ik weer rustig gaan bouwen.

Back