serge pot Forum veteraan 6 mei 2019 #101 Boven indekking gesloten, capstrips geplaatst en indekking andere vleugel voor bereid.
serge pot Forum veteraan 7 mei 2019 #103 Vleugel 1 grofweg klaar, op naar vleugel 2. En dan mijn hekel punt, tipblokken..... Welke?
serge pot Forum veteraan 13 mei 2019 #109 Servo Luik 2 is ook klaar. De vleugel even tegen de romp gehad. Ter indicatie ligt er een 1meter lineaal op de vleugel.
Servo Luik 2 is ook klaar. De vleugel even tegen de romp gehad. Ter indicatie ligt er een 1meter lineaal op de vleugel.
serge pot Forum veteraan 17 mei 2019 #111 Neus lijst schuren en tipblokken maken. En ik maar denken dat alleen stoffige mensen bestaan die postzegels verzamelen...
Neus lijst schuren en tipblokken maken. En ik maar denken dat alleen stoffige mensen bestaan die postzegels verzamelen...
serge pot Forum veteraan 22 mei 2019 #112 En stekker aansluiting in de romp maken voor de vleugels. Mpx stekkers goed en vertrouwd.
serge pot Forum veteraan 27 mei 2019 #116 Bekleding om de struts heen gemaakt. Nu nog de N-struts maken welke het doorbuigen van de struts voorkomen.
Bekleding om de struts heen gemaakt. Nu nog de N-struts maken welke het doorbuigen van de struts voorkomen.