Kyosho inferno MP7.5 Porsche 911 custom

Genuine Lauterbacher foam-bumper-set for FG Evo 2020

This will protect much better than original bumper- Scale 1:5 so it will be much wider and protect the whole front.

upload_2023-12-25_23-27-10.jpeg

Electronic is gemonteerd.
Ik vind electrisch brushless beter dan nitro.
I must rename this car to Inferno carbonracer.

upload_2023-12-28_23-9-12.jpeg

Ik heb een bovenste chassisdek gemaakt om de auto een stuk sterker te maken. Ik heb ook de accubak gemonteerd
.
Ik heb mijn auto "Inferno Carbon racer" genoemd.
upload_2023-12-29_11-55-16.jpeg

Ik heb dit bumper en die shock dempers op e-bay gekocht. Er zijn 4 Big Bore shock dempers voor GT2 en een bumper voor schaal 1:5 onroad auto.
Nu ik moet wachten voor de post.

upload_2024-1-1_21-20-17.jpeg

upload_2024-1-1_21-20-43.jpeg

Komen de hoogtes vooraan, achteraan en midden overeen? Ik meende dat er een verschil in was. Of heb je het plaatje wat bol gezet?
Ik verbind doorgaans voor en achterbrug met de staanders van het middendiff mt staven of zo. Biedt wat meer ruimte voor esc, accu en motor ook.
Het ziet er wel strak uit.

Komen de hoogtes vooraan, achteraan en midden overeen? Ik meende dat er een verschil in was. Of heb je het plaatje wat bol gezet?
Ik verbind doorgaans voor en achterbrug met de staanders van het middendiff mt staven of zo. Biedt wat meer ruimte voor esc, accu en motor ook.
Het ziet er wel strak uit.
ja alles past prima.

Ik maak een nieuwe voorbumper aan mijn auto met Carbon mount. Ik gebruik een Lauterbacher-schuimbumper.
Het is bedoeld voor auto's schaal 1:5 en bedekt de hele voorkant. Het is nu in vorm gesneden.

Er zijn veel practise schroeven te koop op AliExpress. Ik heb van beide kanten gescroeft.
De schroeven aan de bovenkant zijn vrouwelijk en de schroeven die vanaf de onderkant worden geschroefd zijn mannelijk en worden in elkaar geschroefd om te vastmaaken.

Maar ik hoef de Carbon plaat kleiner te maken.

upload_2024-1-11_20-28-10.jpeg

Laatst bewerkt:
Nieuwe voorbumper. (Ik zal de Carbon-montageplaat later kleiner maken) De carrosseriesteunen zijn van carbon/staal en zijn verstelbaar. Ik heb ze zelf gemaakt.
upload_2024-1-11_21-46-44.jpeg

New big bore shock absorbers aand aluminium mount for center Differential.
Now it is only some cutting in cabon on the front bumper and finish.

upload_2024-1-18_12-26-40.jpeg

Volgende jaar ik ga ik 6 cell batterij kopen - 22 volt.

De auto rijdt super - maar niet snel genoeg.
Als ik twee 11 volt batterijen gebruik, krijg ik 3 pk. Nu heb ik 2,4 pk.

Laatst bewerkt:
Mijn auto heeft ophanging en besturing van Kyosho Inferno. (schokdempers zijn geen kyosho)

Maar het meeste is eigen compositie. Ik mag deze auto toch geen kyosho meer noemen, toch?

Back