Kyosho inferno mp7.5 sport 4

• Topicstarter Topicstarter nitroboatfreak
  • Startdatum Startdatum
N

nitroboatfreak

Guest
Welke on-road banden zou ik moeten kopen voor de
Kyosho inferno mp 7.5 sports 4 ?
Ik heb namelijk de off-road banden maar zou ook wel eens op de weg willen gaan rijden.

Mvg , Dick

damn , en hij loopt ook niet echt super snel weetje .
Zijn er nog eventuele tuning tips om de inferno sneller te laten lopen ?
Uiteraard meer nitro maar ik bedoel aan de motor of wat?

Leren afstellen? Dat is vaak de reden.....

Meer nitro geeft niet meer snelheid, het geeft alleen een boost om sneller op snelheid te komen.

Een goed afgestelde Inferno MP7.5 loopt zo'n 60~65km/h en dat is echt wel snel voor zo'n autootje!
Zoals Roelof aangeeft: stel dat ding eens echt goed af en zet hem 'scherp'...

Wat Marc aangeeft is onzin; de auto kan prima onroad rijden, dat maakt een offroad buggy geen ene moer uit.

Bij Conrad.nl verkopen verschillende soorten onroad banden voor 1:8 buggy's, ook PKRacing.nl heeft ze in hun assoriment.

Een goed afgestelde Inferno MP7.5 loopt zo'n 60~65km/h en dat is echt wel snel voor zo'n autootje!
Zoals Roelof aangeeft: stel dat ding eens echt goed af en zet hem 'scherp'...

Wat Marc aangeeft is onzin; de auto kan prima onroad rijden, dat maakt een offroad buggy geen ene moer uit.

Bij Conrad.nl verkopen verschillende soorten onroad banden voor 1:8 buggy's, ook PKRacing.nl heeft ze in hun assoriment.

Daar heb ik wat aan , bart bedankt .

En over bandjes gesproken ,
Standaard zitten op zo'n inferno voor en achter dezelfde grootte banden toch ?
Stel ik koop andere bijv op pkracing.nl daar verkopen ze per 2 banden .
Moet ik dan gewoon 2 keer 2 banden kopen maar dan heb ik wel dezelfde afmeting of maakt dit niet uit ?

En over bandjes gesproken ,
Standaard zitten op zo'n inferno voor en achter dezelfde grootte banden toch ?
Stel ik koop andere bijv op pkracing.nl daar verkopen ze per 2 banden .
Moet ik dan gewoon 2 keer 2 banden kopen maar dan heb ik wel dezelfde afmeting of maakt dit niet uit ?

Ze worden vaak per 2 verkocht zodat je bij een gescheurde band geen 4 nieuwe hoeft te kopen. De onroad Inferno banden zijn achter en voor hetzelfde.

Ze worden vaak per 2 verkocht zodat je bij een gescheurde band geen 4 nieuwe hoeft te kopen. De onroad Inferno banden zijn achter en voor hetzelfde.
En dat is gewoon goed , hoef ik niet bijv voor achter iets breder te nemen of is dat gewoon nutteloos voor dat soort karretjes ? Ik bedoel harder gaat die er niet van ofzo ?
Ben nog een noob in dit soort dingen dus bedankt iig.
Mvg , Dick

Is afterrun echt nodig voor een nitro auto ?
Heb vandaag mijn nieuwe auto opgehaald , ben van plan mogen te rijden.
Maar ben v*rd*mme afterrun vergeten . Moet ik dit echt hebben of is dit niet nodig of moet ik het later alsnog ophalen ?

oke bedankt , ik zal wel wd 40 gebruiken , en afterrun bestellen .

help , ik ben ten einde raad .
mijn kyosho start niet , hij zuigt geen benzine door de slang ook niet als ik mn vingertop tegen het uiteinde van de uitlaat doet . Maar hij start wel als ik een klein druppeltje benzine op de carburateur doet . Wie weet raad ? Want hij zuigt geen benzine door de slang wel slangetje eraf gehaald en geblazen enz maar is gewoon open.

Mvg

En als je even je vinger op de uitlaat houdt?
Als je mijn post leest , zie je het antwoord op jou vraag.
Enne , ik heb zo'n vermoeden dat er iets mis is met de slang .
Dus ik ga denk ik maar terug met de auto naar de zaak waar ik hem gekocht hebt . En dan moeten ze hem daar maar aan de praat krijgen.

Mvg , Dick

Back