lehner 3080 aansluiten op YGE 200 navy

Zou dit dan het correcte aansluitschema zijn voor een driepolige esc, en de 6 aansluitingen op lehner motor? bij triangle aansluiting.

Daarvoor zou ik dan een spitter nodig hebben om van 1 kabel naar 2 kabels te gaan, een rechte y stekker met 8mm inwendige ingang om draden goed te kunen solderen, misschien wat tips heb al aardig wat afgezocht, maar vind alleen maar enkele stekkers.

Laatst bewerkt:
Leuk, bedankt voor het meedenken,maar wat zou een heel serieuze esc zijn?
MGM Compro 400/63 van 400A of de 800A variant , beetje afhankelijk van de gekozen motor en gebruikte romp.

Met een licht lopende gestepte mono romp kom je waarschijnlijk nog wel weg met de 400A , bij een romp zonder steps zou ik het eerder richting de 800A gaan zoeken.

Laatste tests zijn gedaan, motor staat in triangle configuratie, en draaid nu net geen 18.000 toeren, op net geen 4A max, met net geen 47 VOLT.

Dit zijn heel korte runs, om een en ander te kunnen testen.

binnenkort komt de echte test op het water.

Zou dit dan het correcte aansluitschema zijn voor een driepolige esc, en de 6 aansluitingen op lehner motor? bij triangle aansluiting. aansluiting is correct is mij vermeld.

Daarvoor zou ik dan een spitter nodig hebben om van 1 kabel naar 2 kabels te gaan, een rechte y stekker met 8mm inwendige ingang om draden goed te kunen solderen, misschien wat tips heb al aardig wat afgezocht, maar vind alleen maar enkele stekkers. Ook dit is inmiddels opgelost.

Bericht van lehner terug, nieuws, maar ook weer geen nieuws, toerental hoort bij de windingen van de motor. De cirkel is rond, opgelost.

Allemaal bedankt voor het meedenken.

Een 3080/15 is zoals ik al zei +/- 350kv (Lehner geeft de kv's onder last op) , onbelast zal het richting de 380kv gaan.

Dat klopt dus gewoon icm de +/-18.000 toeren op 47V. Er heeft een hele tijd een set van 2 op marktplaats gestaan , die juist om deze reden zo lang te koop hebben gestaan.

Voor de meeste land/water rc toepassingen zijn ze te langzaam met gangbare regelaars die tot 12~14s gaan.

Vaarsessie zit erop, boot vaart prima, temperaturen dik voor elkaar, toerental onder last is max bereik, dus gezien de temperaturen, nog even kijken wat het fijnste vaart, en nog voldoende punch heeft, snelheid zal zo rond de 100 plus zitten, iedereen bedankt voor de input, gr.

Back