Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Discussies over lipo's..... daar kom je toch niet uit ;-) Er zijn gewoon teveel variabelen die voor iedereen anders zijn. Je moet in ieder geval wel de lipo aanpassen aan je gebruik, laadwensen en budget.
Het kan veel sneller gaan dan je denkt. Ik vlieg nu ook pas 2 jaar. In het begin dacht ik ook dat ik al blij was met een beetje rondvliegen. Het kan enorm hard gaan, zeker als je het leuk gaat vinden en je de discipline voor het simmen vast kan houden.3d gaat de komende jaren niet gebeuren verwacht ik al zou ik dat wel willen.
gaan gewoon passen joh, en ze zijn bijna 50 gram lichter als de Gens ace !
Dus scheelt toch al weer 100 gram.
Een turnigy 4000 ?>??? even ter vergelijking, de desire powers wegen net zo zwaar als een 40C turnigy 2650 ;-) en zijn een ietsie pietsie groter !!!
40 C turnigy kan je gewoon met 5C laden !
ik laad altijd zo ong rond de 3 C, 25 min setje vol met 2 laders. kan zo de hele dag vliegen met 2 sets
Kon 5:30min "3D" vliegen en lade vervolgens ongeveer 2750 bij.
ZO houden die packs het niet lang vol als je ze tot over de grens ontlaad :wink:
80 % van 3300 is volgens mijn telraam 2640 Mah.
ik laad altijd zo ong rond de 3 C, 25 min setje vol met 2 laders. kan zo de hele dag vliegen met 2 sets