Litho plaat nog te krijgen?

mocht je nog te kort hebben weet je iig een mogelijke locatie :p

Ik ben ook weer bijna door m`n voorraad heen, gebruik het best veel.
Helaas ligt Capelle aan den ijsel niet echt om de hoek voor me, anders wist ik het wel.

Heerlijk spul om mee te werken, ik ben het momenteel aan het opmaken voor m`n Stuka motorkappen...
M`n laatste Lithoplaten had Femmo via een kennis voor me geregeld, 5 platen FujiFilm 745.0x605.0 Digital Violet Plate Pro-V 0.3mm, maar die zijn nu dus bijna op.

full

Ik ga opzoek naar een nieuw voorraad (regio Eindhoven).

Groeten, Ramses
.

Laatst bewerkt:
Ik ben ook weer bijna door m`n voorraad heen, gebruik het best veel.
Helaas ligt Capelle aan den ijsel niet echt om de hoek voor me, anders wist ik het wel.

Heerlijk spul om mee te werken, ik ben het momenteel aan het opmaken voor m`n Stuka motorkappen...
M`n laatste Lithoplaten had Femmo via een kennis voor me geregeld, 5 platen FujiFilm 745.0x605.0 Digital Violet Plate Pro-V, maar die zijn nu dus bijna op.
Ik ga opzoek naar een nieuw voorraad (regio Eindhoven).

Groeten, Ramses
.
Probeer het eens bij het Eindhovens Dagblad , streekkrantje of bij Mouthaan in papendrecht

Aluminium offsetplaat

Ik had laatst een stapel meegenomen naar een treffen van modelbouwers.
Geen interesse.
Alles naar de ijzerboer gebracht.
Einde verhaal.
Gaan we niet meer doen.

Zo kan het ook.
Het zei zo.

Veel modelbouw plezier,
Willum

Jammer Willum.
Ik had de stapel graag hier bewaard voor een ieder die er een gebruiken kon. Ik wist het natuurijk niet.
Mja, je loopt misschien nog eens een keer tegen zo'n stapel aan, graag ff een berichtje maar me.
Grt Richard.

Richard,

Als ik weer een keer bij die ijzerboer kom zal ik kijken of hij offsetplaat heeft.
Of ik het dan zo kan meenemen weet ik niet.
Ik zal je laten weten.

Het pak platen dat ik ingeleverd heb was ca. 40x50cm.
Mooie vlakke platen zonder knikken of butsen.
Soms waren er ook grotere platen.

Pas op als je ze knipt.
Vaak zijn de randen dan vlijmscherp.

Alles voor modelbouw,
Willum

Aluminium folie

Ik had een rol met 0,1 mm dik aluminiumfolie.
Mooi plooibaar.
Weer een stuk dunner dan offsetplaat, dikker dan huishoud aluminiumfolie.

Ik heb vandaag nog even gekeken voor offsetplaat maarde ijzerboer had even niets.

Even helemaal niets.
Alles voor modelbouw,
Willum

Kleine tip, loop eens binnen bij een willekeurige drukkerij. Daar hebben ze plenty gebruikte platen liggen (goed schoon te maken) en soms zelfs nog wel nieuwe van een afgedankte machine met ander formaat.

Groet Sjef (offsetdrukker)

Kleine tip, loop eens binnen bij een willekeurige drukkerij. Daar hebben ze plenty gebruikte platen liggen (goed schoon te maken) en soms zelfs nog wel nieuwe van een afgedankte machine met ander formaat.

Groet Sjef (offsetdrukker)
he nog een offzet drukker ^^

Back