Loopt niet goed.

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door maikel13, 10 jul 2010.

1. basgarnaat

basgarnaat Guest

precies wat snellehenk al meld maar nu als tekst:
    bouw hem gelijk om naar 3 schoenen.
    pakt beter op, wordt minder heet en slijt ook daardoor minder snel

2. savage .26 picco

savage .26 picco Forum veteraan

Lid geworden:
    12 okt 2004
    Een 3schoens koppeling moet je ook compleet kopen ... Lijkt me nogal logisch :rolleyes:

Ff zoeken op de Hot-Racing variant , die is met 3 losse veertjes ipv. 1 grote zoals bij de standaard of de Integy..

De Revo is ook geen 1/10 maar eigenlijk een 1/8 (heb hier al een paar jaar een Revo staan en al een jaar een Sumit) , Traxxas hanteert een beetje afwijkende maten af en toe.....

3. maikel13

maikel13

Lid geworden:
    21 dec 2007
    haha idd, ik dacht eerst ook dat het een 1/8 was.. Maar blijkt dus een 1/10. Maar hijs wel groter dan me hong nor buggy. Mja k zal ff zoeken naar zo'n 3 schoens koppeling.

4. savage .26 picco

Lid geworden:
    12 okt 2004
    Neeeeee... De Revo is geen 1/10... Wat formaat betreft is het gewoon een 1/8 (zet m maar eens naast een Truggy) , Traxxas is alleen eigenwijs in de aanduiding met hun 1/10 :rolling:

Voor de koppeling ff kijken bij de "vloeibare" , die had/heeft de Hot-Racing variant met 3 losse veertjes zoals ook in de 1/8's gebruikt wordt. Dat werkt veel beter als 1 grote veer.

5. maikel13

maikel13

Lid geworden:
    21 dec 2007
    Kan je die ff linken aub? Kan em nergens vinden :(

6. snellehenk

snellehenk

Lid geworden:
    10 okt 2007
  7. peter40

peter40

Lid geworden:
    18 jul 2008
    heb je inmidels al wat gehoord van pkracing, want ik zit namelijk met het probleem zie ze wel bij Towerhobbies maar wil niet zo lang wachten, dus 1 in nederland is makelijker

8. maikel13

maikel13

Lid geworden:
    21 dec 2007
    Yep heb net mail gekregen, en kreeg dit.

Helaas, dat komt bij een firma vandaan waar we zelfs nog nooit van gehoord hebben, daar kunnen wij ook niet aankomen.
    Let op dat deze "firma" alleen een postbus opgeeft, geen adres en geen telefoon nummer!

Geen idee welke firma, heb alleen gevraagt of ze de productcode konden bestellen.

Maar nee ze hebben het niet :(

Dus k blijf gewoon bij 2 schoens, zijn hier upgrades ofzo voor te krijgen ?

9. savage .26 picco

Lid geworden:
    12 okt 2004
    PK heeft/besteld geen Hot-Racing spullen .....

Als je dat wil hebben zal je het via E-bay of bv. Liquidrc moeten scoren , upgrade's voor de 2schoens koppeling zijn er eigenlijk niet afgezien van alu schoentjes (met weer die enkele veer) ook weer van Hot-Racing.....

Hier in NL is er wat dat betreft weinig te krijgen en letten de winkeliers gewoon erg slecht op.....

10. peter40

peter40

Lid geworden:
    18 jul 2008
    ik heb nu deze besteld MIP 1664 en die schijnen wel goed te zijn, dus maar even proberen. ze zijn verkrijgbaar bij Romulco RC Modelbouw Shop!, Hollandscheveld

citaat van site MIP
    -----------------------------------------------------------------------------------------
    Dit is de facultatieve twee schoenen koppeling kit van MIP. Deze koppeling kit past op de Traxxas Revo 3.3 of T -Maxx monster trucks . Deze kit bevat de twee schoenen en de veer te monteren op uw drukgroep .

11. savage .26 picco

Lid geworden:
    12 okt 2004
    Dat is ook weer een systeem met 1 grote veer die geheid gaat breken of uitrekken en zo z'n werking verliezen...

12. maikel13

maikel13

Lid geworden:
    21 dec 2007
    Sorry maar ligt het aan mij of ?
    Want ik kan nergens op de site die koppelings kit vinden, en maar 5 producten van MIP en daar staat geen koppeling bij.

13. peter40

peter40

Lid geworden:
    18 jul 2008
    nee kan kloppen hij is er nog mee bezig om alles op orde te krijgen, maar ik heb hem even gebeld en gevraagt, en heeft ze in voorraad. of je besteld hem hier daar is wel een foto van MIP Two-Shoe Clutch Kit Revo/Maxx 3.3 [MIP1664] | RC Cars & Trucks - A Main Hobbies

14. peter40

peter40

Lid geworden:
    18 jul 2008
    ja dat klopt maar volgens zeggen is deze van ander matriaal en werkt beter als van het merk traxxas weet jij welke wel goed werkt? mag ook drie poot zijn.

15. savage .26 picco

Lid geworden:
    12 okt 2004
    Tjah de veertjes blijven gewoon van staal dat werkt in het geval van 1 zo'n grote spiraalveer gewoon niet ... Van welk merk dan ook , heb al eens een MIP voor een T-maxx gehad ;)

De beste oplossing die ik tot nu toe tegen ben gekomen is de 3-schoens van Hot-Racing , die werkt met 3 losse veertjes zoals ook in de 1/8 gebruikelijk is.......

16. peter40

peter40

Lid geworden:
    18 jul 2008
    heb je ook een link voor me? waar hij eventueel te krijgen is, type nummer mischien.

17. savage .26 picco

Lid geworden:
    12 okt 2004
  18. maikel13

maikel13

Lid geworden:
    21 dec 2007
    K wou em bestellen, mja k heb geen credit card of paypal ..

Misschien een andere site ?

19. Anko

Anko

Lid geworden:
    25 feb 2008
    Paypal aanmaken.. kan je tegenwoordig gewoon aan je bankrekening koppelen.. heb ik ook..
    Moet je daar geen 18 voor zijn dan? Nee, ben zelf ook 16;)

20. peter40

peter40

Lid geworden:
    18 jul 2008

Deel Deze Pagina