Het leek mij al zo raar dat hij leverbaar is, aangezien ze soms 2e hands voor torenhoge prijzen verkocht worden.
Waarom wil je een andere motor? Als je meer snelheid wilt raad ik je toch aan om een 28mm motor te kopen, dat werkt veel beter dan een 24mm motor met veel kv.
Ik heb het RC tech forum echt helemaal uitgeplozen over verschillende motoren in de Losi Mini 8. Eigenlijk zijn ze daar allemaal van mening dat de Losi mini 8 eigenlijk een 28mm motor nodig zou hebben.
Als je een 24 mm motor koopt met meer kv's dan zal je snel problemen krijgen met oververhitting. De standaard motor werd bij mij al behoorlijk heet.
De Chinese tegenhanger (LC-Racing EMB 1H) heeft ook standaard een 28mm motor erin zitten en is een stuk sneller.
Als je perse een 24mm motor wilt hebben kan je kijken naar de Typhoon 240-15 6000 kv of 4800 kv motor. Dat is een kleine 24 mm motor.
Ik heb zelf de 6000 kv maar heb hem nog niet hoeven te gebruiken omdat ik helemaal verknocht ben geraakt aan de LC Racing EMB motor.
http://www.rctechnics.com/het-rc-typhoon-edf-240-15-3w-6000kv-for-micro-fan
Qua regelaar zou je natuurlijk kunnen kijken naar een Mamba Micro pro (evt. combo kopen en motor los verkopen).
Echter wat een veel goedkopere oplossing is en heeeeeel veel wordt toegepast als vervanger van de standaard regelaar... is een simpele EZRUn 35a regelaar.
HobbyWing eZRun-35A Brushless ESC for 1/10 Car (Version 2) w/ Reverse programming
Zelf heb ik een Ezrun in mijn LC Racing zitten en die is even soepeltjes /smooth als mijn Mamba Micro Pro die in mijn Losi zit. Maar dan wel een stuk goedkoper..