Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En de prijs van de plastic versie zou ook een stuk goedkoper moeten zijn.
Alhoewel ik dat kunststof badkuip chassis niet ken. Heb je een foto. Of bedoel je soms de 1/20 lijn die zijn inderdaad van plastic.
De wedstrijdrijders rijden met carbon shocktowers.
Indoor ik had dat dus niet, ik weet dat er van die statiefjes zijn
Maar met een tang, dremel en andere zware objecten lukt het ook wel al dan niet met 3 brand wondes van het doorbijten
Komt bekend voor, bij het solderen aan de ESC van mijn LC had ik een melkpak als steuntje om de auto en daarmee de ESC in de juiste stand te houden. En de tang wordt vaak gebruikt als ik connectors moet solderen. Jammer dat er nog steeds geen lijm is die zich qua hechting en geleiding kan meten met soldeer. Bison heeft wel een geleidende lijm, maar dat is meer voor het herstellen van een slecht contact bij achterruitverwarming, etc. Misschien dat er tegenwoordig wel sterke geleidende lijmen bestaan, die ook hoge stromen aankunnen.
Ahjoh is toch niet nodig.... Zolang je het juiste gereedschap heb (+ wat ervaring) is solderen een eitje... Kijk ga jij bijvoorbeeld de draadjes van een micro esc solderen met een moker van een soldeerbout...tjaa dat gaat nie werken![]()
@ Indoorvlieger.
De wedstrijdrijders die voor Schumacher met de LC-Racing EMB rijden, rijden met de aluminium buggy. De shocktowers zijn wat slap dus heeft Schumacher voor de wedstrijdrijders carbon towers gemaakt.
Inmiddels kun je zelf die carbon towers ook kopen via een ander bedrijfje, heb de link een paar posts geleden gepost.
Die kunststof versie van de EMB was bedoeld als low budget instapper, althans dat was de intentie van LC Racing, want dan werd hij verkocht met brushed electronica. Schumacher heeft daar schijnbaar een eigen draai aan gegeven en verkoopt deze dus als brushless versie.
Op zich hoeft dat iet eens heel slecht te zijn. Ware het niet dat ze dezelfde prijs ervoor vragen.