Lovan rc off-road masters 2010

off road masters route:

lekestraat 19
8680 koekelare

voor de mensen die pas zondagmorgen aankomen, even wat uitleg bij:

via e-40 afrit gistel/ richting torhout/ 1ste lichten rechts/ na een 5à6 km links een bord koekelare/ deze weg volgen tot op het einde van deze weg/ dan kom je op een t-kruispunt in een bocht, daar rechts en na een 4 kilometer kom je DE MOKKER binnen, net voor de verkeerstafel op de linker zijde.

via e-403 afrit torhout/ na afrit aan het 2de rondpunt richting roeselare/ daarna aan groot rond punt rechts richting oostende/ 2de lichten linksaf richting koekelare/ aan einde van deze weg links/ aan lichten rechtdoor door het centrum rechtdoor blijven rijden tot je net na werken uitkomt op een t-kruispunt daar rechtsaf/ blijven volgen ongeveer 4km tot je DE MOKKER centrum binnenkomt, aan je rechterzijde

er is op zondag ook rommelmarkt, aan het bord waar op staat dat het afgesloten is voor de rommelmarkt moet je door rijden, dit is toegelaten door de organistie, als er iemand iets vraagt, gewoon vermelden dat je komt voor lovan rc. de eersten kunnen ook de plaats die overblijft gebruiken om de wagen te parkeren. zo kunnen we alle mogelijkheden benutten, en is het voor jullie ook makkelijk dichtbij !

mvg lovan rc bestuur

en veel raceplezier !

Man wat een stoffige race, maar de plezantste tot nu toe die ik gedaan heb.

en een sjieke trofee en M-auto abonement.

11/10 voor dit evenement.

Ik géén echte race,maar schade door baaninzetter die gewoon op mijne rally stond. Dus ook géén sjieke troféé. Maar onkosten voor niks. Pfffff

Maar moet wéér mij wéérééns overkomen hé. Ze mogen de rally hebben voor een koopje.
Géén goesting om nog nen shocktower te bestellen ze om de bodyposten zo te kunnen monteren terug.Nog anders géén eurocent onkosten eraan gehad,tot er vandage nen grote voet optrapte hé !!! Zo kun je bezig blijven om er geld in te smijten hé. Wast van het rijden,tot daar aan toe maar niet op zo'n manier. Ergste was dat mijn racedag om zéép was hé. En géén prachttroféé van Lovan.

Laatst bewerkt:
Hallo
Bedankt aan alle mensen die aanwezig waren op de wedstrijd!!!
@danny spijtig dat je niet kon verder racen he de rally classe ging een spannende strijd worden.
groetje
lovan rc bestuur

Idd Pascal,maar dit onverwacht ongeval dééd zich voor waarvan ik dan natuurlijk slachtoffer van was.Daarom eergisteren maar toch nog stukken besteld om te repareren om het clubkampioenschap Lovan 2010 verder te kunnen afwerken. Na laatste clubrace zal ie dan verkocht worden voor een zacht prijsje. Want dan zullen de Associated T4FT en de Associated RC8BE FT wat voorrang krijgen in 2011.

hallo,

voor de mensen die foto's of andere digitale beelden hebben gemaakt, zou het mogelijk zijn om ons die op één of andere manier te bezorgen?

we zouden graag een compilatie maken van al wat we hebben van beelden, een cd'tje of zo

alvast bedankt !

@racemuis bedankt! we hebben ons best gedaan

grtz lorenzo

hallo,

als er mensen zijn die komen rijde zijn op onze off-road masters, der is een dvd in de maak met foto's van de wedstrijd, de prijsuitreiking, en de tombola.

voor de mensen die hebben deelgenomen kan deze gratis verkregen worden. indien meer info daaromtrend, stuur dan graag een mailtje naar pascal@lovanrc.be of lorenzo@lovanrc.be

grtz en misschien tot volgend jaar?

Back