Madhouse rijdt Tamiya Cup

Discussie in 'Electro onroad' gestart door Madhouse, 18 okt 2014.

1. ruudxd

ruudxd Forum veteraan

Lid geworden:
    25 nov 2007
    Is hij eigenlijk aan de buitenkant gespoten, of zit er die flat coat van Tamiya op?
    Want ik ook wel mooi vind is dat er niet te veel stickers op zitten, waardoor je ook het zwarte goed ziet!

2. Madhouse

Madhouse

Lid geworden:
    29 jul 2014
    Dank je voor je compliment Ruud. Het is de matte coat van Tamiya. Aan de binnenkant is hij gewoon met PS-5 gespoten. De coat hecht zich aan de body en bij crashes krijg je alleen wat vegen en er springen geen stukken lak vanaf.

3. Indoorvlieger

Indoorvlieger Forum veteraan

Lid geworden:
    3 mei 2010
    Ik vind hem wel stoer. Zelf meer van de hoogglans afwerking, maar dit is ook niet verkeerd.

4. BEAR96

BEAR96

Lid geworden:
    20 feb 2006
    Ik vind het helemaal niks. Dat je daarmee durft te rijden. Weet je.... voor 10,- incl verzending verlos ik je van die lelijke body. En offer ik mezelf op om ermee te gaan rijden of ik zet hem stofvrij in de vitrinekast vooraan in het zicht...

:p

5. HugoW

HugoW

Lid geworden:
    30 aug 2007
    Ik mis iets... Erg gaaf. mooi dat matte zwart. Ik ben benieuwd hoe het matte de crashes overleefd, ik heb er ook naar gekeken maar ik durfde niet.

Hugo

6. Jan de Boeff

Jan de Boeff

Lid geworden:
    6 sep 2012
    gemiste kans Hugo.......
    Roy, nogmaals ik vind hem mooi gelukt, ik wist niet dat deze mogelijkheid (matte coating) er was maar hij is helemaal top
    dat het rood misschien niet mooi overkomt kan te maken hebben met de lichtval en/of het soort licht op het model
    dan kan je hele andere effecten krijgen van het zelfde model
    een 1 op 1 inspectie laat zijn ware kleuren zien (de 22e dus)

7. Bart Horstman

Bart Horstman

Lid geworden:
    27 mei 2013
    Ik vind het erg mooi, kende de matte coating niet. Ook mooie velgen.

8. Ewald

Ewald

Lid geworden:
    12 apr 2007
    In 1 woord beschreven ..................................

WAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUWWWWWWW

Wat een geweldige kap is dat geworden zeg !!!!!!

9. Madhouse

Madhouse

Lid geworden:
    29 jul 2014
    Dank u allen voor de erg mooie woorden. Het chassis is niet van mij, deze is puur ter decoratie. Aankomende week worden nog de puntjes op de i gezet en komen er nog wat "speciale" decals op. Ik wist ook niet dat matte coating zo werkte hoor, alle credits naar de designer van deze body :D

@ BEAR96, erg mooi aanbod............maar......nee :D

10. BEAR96

BEAR96

Lid geworden:
    20 feb 2006
    spelbreker :p

11. Madhouse

Madhouse

Lid geworden:
    29 jul 2014
    Sorry :D

Maar alles is te koop hoor ;)

12. Madhouse

Madhouse

Lid geworden:
    29 jul 2014
    Ik zit er aan te denken om TRF dempers te kopen op mijn TT-02 alleen weet ik niet welke. Op mijn M-05 heb ik de 54000 TRF dempers zitten maar die hebben als nadeel dat de verstelring makkelijk te verschuiven is omdat er geen rubber ring in zit.

Nu zat ik voor de TT-02 aan deze te denken: Tamiya TRF 1/10 Special Short Damper 4pcs Hard Black Coating #42273,

Goed of toch iets anders? De 84318 TRF's zoudne de beste moeten zijn maar die vind ik te duur.

13. HugoW

HugoW

Lid geworden:
    30 aug 2007
    Welke zijn dit en wat is er mis mee?

[post420]

Ik heb TRF achtigen ter vervanging van de plastic 50746, maar of het verder veel uit maakt... Het is wel Top Stock, hè?

Hugo

Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2015
  14. Madhouse

Madhouse

Lid geworden:
    29 jul 2014
    Dat zijn de Yeah Racing varianten. Op zich goed maar wil die gaan gebruiken voor een ander projectje dus daarom TRF's. Ik heb er nu de CVA's op zitten maar die wilde ik eigenlijk als spares houden.

15. HugoW

HugoW

Lid geworden:
    30 aug 2007
    Ah, OK. Je kan de 54000 ook zwaarder laten verstellen door met een kleine schroevendraaier de binnenschroefdraad van de moer een kleine beschadiging te geven. Dat klinkt enger dan het is, even een tikje om één gang iets scheef te maken en je bent in business.

Hugo

16. snor

snor

Lid geworden:
    30 apr 2012
    Waarom niet een druppeltje locktite erop?
    Heel klein beetje zodat het net wat stroever gaat.

17. Madhouse

Madhouse

Lid geworden:
    29 jul 2014
    De 54000's wil ik gewoon op de M-05 laten zitten dus voor de TT-02 moeten er nieuwe komen. wel goede tips voor de verstelring.

18. HugoW

HugoW

Lid geworden:
    30 aug 2007
    Pas daar heel goed mee op (doe het niet...) Het is hele fijne draad, en locktite is superspul. Het locked. Best wel heel goed. Vooral in fijne draad. Je verstelling zal niet meer verlopen, maar je moet het ook wel in één keer goed afstellen :cool:

Hugo

19. snor

snor

Lid geworden:
    30 apr 2012
    Dus je wilt wel de schroefdraad (onherstelbaar) beschadigen, maar een druppie (echt heel klein beetje) loctite is niet goed...

20. snor

snor

Lid geworden:
    30 apr 2012
    Tevens denk ik dat het wel mee zal vallen met het verdraaien van die stelring. De veer houd hem permanent onder druk. Je zou er eens een streepje op de stelring en op het huis kunnen zetten om te kijken of hij daadwerkelijk verdraaid.

Deel Deze Pagina