Vertel.....ik heb sinds 2004 nog nooit een Tamiya-cup bij een winkelier gereden.....altijd op clubbanen. Of heb ik iets gemist ;-)
Je hebt helemaal gelijk, dat is inderdaad niet zo.
De TIM echter wel, aangezien ik daar mee bezig was, zat dat in m'n hoofd.
Maar je hebt helemaal gelijk: de 'gewone' Tamiya Cup wordt niet op 'privé' banen gereden, ik heb inderdaad te snel geroepen!
Geen reden om kleinzerig te doen: ik kom gewoon voor m'n fouten uitNiks gemist hoor, het is weer eens een staaltje reclame maken voor de "eigenzaak", door te pronken met andermans veren.....
![]()

Doe ik ook niet raar over, lijkt me nergens voor nodig.
Het verandert mijn eerste punt echter niet:
Daarnaast moet ik zeggen dat de Tamiya Cup wordt georganiseerd door Tamiya Nederland & het de bedoeling is dat de spullen dan ook bij Tamiya Nederland vandaan komen, anders kan deze hele wedstrijd niet eens georganiseerd worden.
En aangezien Tamiya NL uiteraard ook niet blij is met de gang van zaken (zoals drift-junkie al zo subtiel wist aan te stippen: door de "eigenzaak" spreken we ze nogal vaak, ook over dit soort dingen & de wedstrijden) leek het me wel zo handig om ook dat er dan bij te plaatsen.
Het lijkt me echter ook niet verstandig om deze discussie hier in Madhouse' topic verder te voeren, iedereen is het welkom om dit via een privé bericht verder op te pakken of wellicht een apart topic hiervoor(?)/of het grote Tamiya Cup topic (als dat er is?).