MAN TGX 18.540 4x2 XLX

Dit is helaas niet wat ik bedoelde. Hier hebben ze het over de stuuruitslag, ik bedoel vertraging. Dus als ik mijn zender stick vol naar links gooi schieten je wielen ook vol naar links. Bedoeling is juist om de reactie te vertragen. Wat jet stuurgedrag weer wat reëler maakt.

Servo vertragings-bouwsteen nr.22 02 34 conrad.
Indien daar niet probeer bij chris ooms.

full

Nee... Dit is niet de kooiaap :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een printplaat welke verlichting aanstuurt. Alleen ontbreken schroefgaten en andere bevestigings methodes.
Hoe kan ik toch op een goede manier deze in mijn truck vastzetten?

Mooi... Weer iets om we te werken! :D
:( kreeg en alleen t horen dat de levering van mijn verf nog wel even kan duren :(
Als je met tape werkt,kun je het altijd makkelijk verplaatsen.Als je het in de cabine plakt is het toch tegen kunststof wat niet geleid.Er is dubbel zijdig tape met schuim tussen laag.
Werk je met kit krijg je het nooit meer schoon.
gr.adrie

En nog weer goed nieuws... Alle winkels die voor mij naar mijn verf op zoek waren konden niet leveren. Blijkt dat de hoofdleverancier niet uitlevert ivm verhuizing of iets... Maar heb na zoekwerk op het internet toch gevonden en zojuist de bevestiging gekregen dat het morgen de deur uit gaat! Dus misschien van het weekend weer verder met spuiten! :D

ik heb oook net de spiegel set binnen van scale art maar vind hem niet byzonder mooi eigenlijk niet dus helaas de vooraad in.
wel heb ik de zwaailichtbalk en div acc binnen en is mijn chassis inmiddels in de primer gezet

Zojuist maar eens aan het interieur begonnen... Wordt al wat :)
Spuiten jullie ook na het plaatsen van de stickers nog blanke lak?

5y8etymu.jpg

Back