Man tgx xl 6x2-2 met pk 50002 G

Was ook alleen van toepassing op het bladveren verhaal, die zin van het wiel opnieuw uitvinden. Zoiets is toch meestal moeilijker dan men denkt ivm de druk juist krijgen.
Maar zoals ik al zei, knap dat je het probeert.
Ben zelf ook meer voor het zelf bouwen dan voor het kopen. Zolang het in mijn mogelijkheden ligt.

Ben niet boos of beledigt ik zat ernaar te zoeken en kwam een how to topic op duits forum en dacht prbeer het gewoon het is wel goedkoper en zeker leuker.
Zit nu te kijken voor lucht vering of schokbreker met eem veer kan weinig info vinden betreft gestuurde naloop as die ook gelift kan worden. Maar heb nog zat te bouwen dus kan me nog wel zoet houden en dit bouwtopic blijven vullen met updates

Helaas pakt hij toch het draadje betreft duwboot tekeningen sorry kan wel via computer kijken maar das later op de dag een keer. Wat ikzelf bedacht hat voor het liftwn was een draadeind door de as en dan aan bijde zijden veertjes en aan de bovenzijde een servo zo kan k de as liften en kan de as gewoon blijven veren zonder dat ik de servo belast

Heb via pc wel de goeie link gezien zeer mooie oplossing en idd zou dat voor mij oplossing zijn. Ik beschik enkel niet over dat soort gereedschap en ik zou ook niet weten hoe ik met dat gereedschap moet werken. Ik kan enkrl walsen en lassen gezien dat mijn werk was.
Ik heb ebkel een dremel kan ook mee gevreest worden maar denk niet zo mooi en knap als wat u grmaakt heeft ik ken ook niemand bij mij in de buurt die het me zou willen/kunnen leren

Zo luchtabalgen zijn binnen de bewesteging voor aan het chassie ook deels gemaakt weer op de tekentafel want zit vast. Moet een onderdeel maken wat van de luchtbalg naar de as en dan door naar de bevesteging gaat tot nu toe niet echt duidelijk kunnen vinden op internet. (Kom helemaal niet veel naloop assen van man tegen). Verder zal dit project lang gaan duren gezien ik het vervelende bericht heb gehat vanaf 1september het dienst verband met defensie is verbroken dus eerst dat oplossen voordat echt verder kan met de auto.
Heb nog een hoop messing en abs dus kan nog wel iets verder

Back