MCOL MultiCopter Outlawz Limburg

Thanks iedereen :)

het is geen echte Race maar meer een show (DEMO) Race (dacht ik)
maarja ga niet voor Spek en bonen natuurlijk vliegen

ff nog uit zoeken wat ik Boris in de koffie ga gooien :D :sleeping:

Tnx voor de tip :)

Vandaag even gevlogen, LOS nog. Nu weet ik weer waarom dat geen goed idee is.
Hij vloog iets te ver van mij weg en ik kon even niet zien wat voor of achter was (want geen leds erop), gevolg: vol gas een boom in..

Clean plate laat los en nu ben ik mijn cleanplate EN mijn mobius met sd-kaartje kwijt.
Heb een half uur gezocht en alles omgeploegd maar niks kunnen vinden (er lagen veel blaadjes onder de bomen) dus dat wordt een nieuwe bestellen :(

Volgende cleanplate gaat met tiewraps aan het frame gezekerd worden en ik ga es zoeken naar reflecterende highvisibility tape om op de mobius te plakken. Zonde als je die dingen zo lomp kwijtraakt :(

haha been there done that.

weg mobius :D

als ik nog met mobius vlieg bind ik em met een stukje visdraad aan de standoff dan ligt ie iig bij het wrak.

Thanks iedereen :)

het is geen echte Race maar meer een show (DEMO) Race (dacht ik)
maarja ga niet voor Spek en bonen natuurlijk vliegen

ff nog uit zoeken wat ik Boris in de koffie ga gooien :D :sleeping:

Rohypnol schijnt goed te werken. Zonder win je ook wel hoor.
Word het ergens live gestreamd? En vlieg je dan met of zonder gopro?

Welke vTX gebruiken jullie over het algemeen hier?

Ben aan het denken om een nieuwe aan te schaffen namelijk maar nog niet helemaal uit welke. Ik heb momenteel een ImmersionRC 25mw. Maar deze heeft toch veel verstoring door bomen/takken enz.

Welke vTX gebruiken jullie over het algemeen hier?

Ben aan het denken om een nieuwe aan te schaffen namelijk maar nog niet helemaal uit welke. Ik heb momenteel een ImmersionRC 25mw. Maar deze heeft toch veel verstoring door bomen/takken enz.

Yup zoals dennis.w al aan geeft >> ImmersionRC 600mw 5.8 Rules

Heb me Rates aangepast :p
POEHH .. da's ff wennen !!!!

Test Test Test Vid

Laatst bewerkt door een moderator:
Nu nog higher rate trees en het is compleet
Warp speed rolls flips

Nee grapje... ze staan al dicht genoeg op elkaar :)
Super man

Laatst bewerkt:
heb deze video tijdje geleden al gemaakt maar keeg het nooit goed altijd veel blokjes
nu dankzij boris zijn hulp het toch aardig goed gekregen :)
super bedankt boris

voor de best kwaliteit kijk hem op 1080-60fps

Laatst bewerkt door een moderator:
Gister mijn quad eens uit elkaar gehaald en wat verbeteringen aangebracht.

Servo leads van de esc's ingekort (scheelt weer een grammetje), power lead van de immersion zender aan het PDB gesoldeerd ipv het tussenbordje dat op de balance stekker moest (scheelt wat rommel in mijn frame), super simple osd op het pdb gesoldeerd zodat ik het voltage en vliegtijd van mijn accu kan zien in mijn bril en verder wat kleine dingetjes netter neergezet in het frame.

Ik begin langzaam weer door te krijgen hoe ik deze heb opgebouwd en zal me binnenkort eens begeven aan het afbouwen van mijn flip260. Daar wil ik er minimosd (3DR Mini OSD ) opzetten zodat ik ook een horizon in mijn bril kan hebben en een preciezere accureading kan krijgen.

Ik ga er niet beter van vliegen, maar het scheelt wel wat samengeknepen billetjes als de quad ineens daalt boven een beek en je merkt dat hij geen power meer heeft om te corrigeren (gebeurde me gister).

Iemand nog tips qua vlieglessen op youtube? Ik wil beter leren vliegen (ik weet, doen, doen, doen, maar tips zijn altijd welkom) ;)

Back