MCOL MultiCopter Outlawz Limburg

Afromini incl borstel regelaars werkt prima hoor. Ga je veel plezier aan beleven. Het is alleen een beetje priegelwerk [emoji14]
9686fea75ae61dcdc4e3993e28c8000d.jpg

Hoe heb jij dat gedaan met die afromini? Ik heb wat posts gelezen maar ik kom er zelf niet lekker uit. Een afromini zou mijn voorkeur hebben over de nqx controller wegens de instelbaarheid enzo.

Mijn frame was gister binnen. Zo krijg je dat binnen:

20150410_163919.jpg

Eerst maar eens alles bij elkaar leggen:

20150410_164033.jpg

Dan de motor houders erop gemonteerd:

20150410_164755.jpg

En de accessory plate klaar gemaakt voor montage:

20150410_165632.jpg

En als alles klaar is, ziet het er zo uit:

20150410_165909.jpg

En als laatste nog een foto naast zijn grote broer, de HT flip 260:

20150410_170406.jpg

Nu moet ik alleen nog wachten op de motoren en een goede flightcontroller!

Tot mijn verbazing zag ik wel dat de camera van de nqx niet past in de uitsparing, dus die ga ik ook nog aanpassen. Frame is gebouwd met een losse camera en vtx in gedachte, dus dat is wel te begrijpen. Nouj, dat lost een dremel wel op ;)

Zodra ik meer kan laten zien zal ik dat doen :D

nu nog van die micro brushless aandrijvingkjes

dan kan je op 2 cellen 25 minuten rond fpven, lachen man.

Ik heb eens wat rond zitten lezen, gerard, maar ik kan wel 3a en 6a escs vinden, maar kom nog niet goed uit de motoren. Vooralsnog vind ik ze erg duur. Al sik bedenk dat een cobra motor rond de 23 eu / stuk is dan vind ik 30 eu voor een micro brushless wel erg duur!

ja dat klopt.

hoe kleiner hoe duurder.
ik heb oot eens een micro mustang indoor kistje gebouwd en toen heb ik die les ook geleerd

Hier is die van mij van gisteren :)
Was echt een top zondag vliegen! Volgens mij een zonnesteek aan over gehouden ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Thanks mannen! Jullie gingen ook lekker op een nieuwe spot. Volgende keer wel een zaag mee. Dood aan de ninja takje [emoji14]

Back