Members van de AKC, UNITE! _(slachtoffers van de goedkope (buitenlandse web-) shops)

Discussie in 'De Modelbouwkroeg' gestart door Psygho (Emil), 12 feb 2010.

1. Psygho (Emil)

Psygho (Emil) Forum veteraan

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Tja ik ben dor me klikgeld heen, ik moet weer wat verkopen, voor klikgeld, moet klikgeld, mo3orer klkrkegeld, . Tss, begiine te trillllelelen,., klik geld....
    klil gell d

2. armando

armando

Lid geworden:
    24 feb 2006
    Jullie lijken wel een stel vrouwen zeg... -.-"

komt het ooit nog goed ..? :shock:

3. wiebe

wiebe

Lid geworden:
    5 feb 2003
    Tja dat moet jij zeggen,hihi je bent 19 en zit al vanaf februari 2006 op dit forum.
    Das al 4 jaar vanaf je 15e ,en dan nog niet toegeven dat je een verslaving hebt???
    met 1200 posts.

Ik denk dat je je al kan aansluiten bij onze zelfhulpclub ,ik weet allen je klikgedrag nog niet .

Als je antwoord op ja bij de vraag, krijg je een warm gevoel bij het zien van een postbode/pakketdienst .

dan hoor je hier thuis .
    Groeten wiebe.

4. DJLeonardo

DJLeonardo

Lid geworden:
    24 jun 2009
    Hoe erg is het als een van de grootste RC postorders ter wereld tegen je gaat zeggen dat ik "een wel heel erg goeie klant van ze ben..."
    Wat moet ik nou met 250 dollar aan crediet? Maar een 5e Slash kopen? Dan heb ik nog steeds te weinig auto's voor al m'n wielen, banden en andere hopups. :???:

5. armando

armando

Lid geworden:
    24 feb 2006
    Alsof vrouwen wel toegeven dat ze een schoenen,kleding,tassen,sierraden en etc.etc. verslaving hebben ?
    Maar Mandotje heeft gelukkig geen koopverslaving:D

6. Psygho (Emil)

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Mijn vrouw wel, die zegt gewoon eerlijk dat ze aan mij verslaaft is, en stadten..
    Maar ach ja, ze is ook gek genoeg om het al 13 jaar met mij uit te houden, waaran de laatse 3 jaar als huwelijk.

7. Harold

Harold PH-SAM

Lid geworden:
    16 aug 2002
    Van de week op 1 avond vanuit 3 landen besteld. Ik hou mij voor dat het spulletjes zijn voor het nieuwe seizoen en nog wat reservepropellertjes voor de laatste indoor vlieg sesies.
    Als ik eerlijk ben ging het mij waarschijnlijk eigelijk meer om een wedstrijdje welke webshop het snelst kan verzenden. Het doorlopend controleren van de verzendstatus is net zo spannend als rondetijden volgen bij het schaatsen. Ook het idee dat je iemand aan de andere kant van de wereld aan het werk kan zetten met een muisklik is boeiend. Uit pure hufterigheid doe ik dan meerdere kleinere bestellingen i.p.v. 1 grote. Dat geeft een gevoel van macht.

8. jakkobink

jakkobink

Lid geworden:
    25 okt 2007
    Veel kopen: op zich valt dat mee als ik dit hier allemaal lees gelukkig.
    Warm gevoel bij het zien van een TNT bus in de straat: check.
    Me afvragen of hij naar mijn huis rijd als ik hem ergens in Zwolle zie:check.
    Als hij door mijn wijk rijd achterna rijden omdat ik er al vanuit ga dat hij bij mij moet zijn:check.
    Van de klantencervice van HK te horen krijg dat ik vaak bestel: check.
    Van de postbode te horen krijg dat ik erg vaak pakketjes krijg: check.
    Op het postkantoor te horen krijgen dat ik vaak bestel: check
    (schaam:) dingen op een ander post kantoor laten aankomen omdat het op mijn eigen postkantoor (dat het voelt als een eigen postkantoor zal ook wel niet zo'n best teken zijn realiseer ik me nu opeens) op begint te vallen en de meisjes achter de bali niet meer vragen naar mijn naam, maar meteen mijn pakketjes ophalen als ze mijn gezicht zien: check.
    Dat het vrienden op begint te vallen dat er steeds iets nieuws aan glimmend materiaal op de kast staat:check
    Vrienden waarvan je even het aflever adres van mag lenen omdat het mijn vrouw ook begint op te vallen zijn het na 3 weken beu om iedere 3-4 dagen naar het postkantoor te moeten voor gemiste pakketjes: check
    Overwegen om pakketjes mischien op het werk te laten bezorgen:check :D
    ....probleem, nee het ligt aan de prijzen denk ik. Dit topic is wel een hele steun.
    Jakko

9. wiebe

wiebe

Lid geworden:
    5 feb 2003
    Ook onze amerikaanse vriende hebben er last van .

Hehehehe. That's good. If you have two fingers that are permanantly stuck together with CA & you don't notice it- you might be a RC Addict. If your wife wife says; "Hey honey, come here & look what came from UPS" , and she is showing you her "Victoria's Secret" package, & you're dissapointed because you thought it was that airplane kit you ordered you ARE an RC Addict!!

How do you know if you are addicted and need help?

ps waar blijft mijn pakketje ,
    Groeten Wiebe.

10. Jizmac

Jizmac

Lid geworden:
    14 dec 2009
    Rechts van Zwijndrecht & onder Papendrecht
    ---

Laatst bewerkt: 10 mrt 2010
  11. markioo

markioo Forum veteraan

Lid geworden:
    21 dec 2007
    hallo psygho
    2 schansen gekocht???!!!
    heb je er ook gelijk reserve draagarmen onderdelen bij besteld voor het geval dat je de schans verkeerd neemt???!!!!:D:D:D:D:D:p:p
    is nu heeeel goedkoop in hk te bestellen hahahha:D:D:D
    mvg markioo

12. Psygho (Emil)

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Ja , bestaat uit 2 delen, echter de buurman neemt ook een deel over....
    :p

13. Gommel

Gommel

Lid geworden:
    20 mei 2007
    Ach ik kan me inderdaad wel aardig deze woorden voorstellen al vrees ik dat mijn geliefde broeder (jwtje) de ergste verslaafde is in de familie. Of tellen de spulletjes voor buiten de RC hobby ook mee..... Dan kom ik wel ergens.

Het is "gelukkig" wat minder geworden. Kleintje op komst dus de vrouw begint ook in 1 x wat te mopperen.

Maar idd als je de voor/achternaam en naam van de kids ed van de bezorger weet ben ik mij ook wel eens zorgen gaan maken, maar gelukkig kwam hij dan weer eens langs om wat leed te verzachtern met eea...

En zoals ik lees zitten de meeste hier in de ergste fase. Je erkent het probleem, je snapt dat het er is, maar ja die ebay hk aanbiedingen zijn te verleidelijk. Zoals een wijs man ooit zei die drop maakte: Het zou verboden moeten worden!! (maar toch liever niet).

Sterkte aan allen!

14. Psygho (Emil)

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Ik klik nu veel minder!
    Je moet gewoon een hobby zoeken...
    Zelf was voor mij het vliegen wel een idee.... Je moet gewoon iets erbij nemen....
    Een mx12, voor de sim, wat extra accus voor het vliegtuig, etcetc)

15. bier-Ton-

bier-Ton-

Lid geworden:
    11 feb 2007
    De buren dachten dat mijn vrouw vreemd ging met de postbezorger, maar ik blijf ontkennen, ik heb mijzelf volledig onder controle!.
    Toch?
    Groetjes Ton...

16. Gerben

Gerben Forum veteraan

Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Emil,

Je hebt er een RC hobby bij en klikt minder?
    Voor een nieuwe tak van de hobby heb je toch van alles nodig?
    Weet je zeker dat je niet weer in de ontkenningsfase terug bent gegleden?

Groet,
    Gerben

17. Jan scholten

Jan scholten

Lid geworden:
    8 sep 2002
    haahaa, ik heb zelfs een heli gekocht in HK, en ik heb een hekel aan die dingen sinds ik gestopt ben met helivliegen.. ik heb meer regelaars dan ik kan inbouwen.. meer lipo dan ik kan dragen..brushless motoren waar ik nog een model om heen moet bedenken.. en alle gadgets die je kunt bedenken..

ik beken, ik heb een hongkong verslaving.

ps. als de postbode zegt: ha jan, deze komt niet eens uit china maar uit duitsland.. wat dan?

Laatst bewerkt: 11 apr 2010
  18. Rogier

Rogier Guest

Geniaal! Zoiets heb ik ook met de buurvrouw. Vaak tekent zijn voor pakketjes als er niemand thuis is (met postbode afgesproken). Het gebeurt regelmatig dat ze vraagt om de postzegels als er een keer niet een pakketje uit Hong Kong komt. HK postzegels heeft ze allemaal al.. hihi

19. sven

sven

Lid geworden:
    22 feb 2004
    Met mij gaat het ook niet goed..
    Ik check nu al dagelijks de "arrival/new product" afdeling van mijn favoriete dealer,
    of ik niet nog wat op kan maken aan het mooie spul van het Oriƫnt.

Een accutje, is maar 15 dollar doe maar, een motortje voor 10 dollar? Dat kan ik niet laten lopen.
    Tsja... en dan besef je je opeens dat je tot je nek in het Chinese schuim zit.
    Je blijft eraan plakken en je komt er nooit meer vanaf.

.. momentje, moet weer even naar die site toe..

Laatst bewerkt: 11 apr 2010
  20. wiebe

wiebe

Lid geworden:
    5 feb 2003
    Zit hier nu te rillen van de cold turkey verschijnselen.
    Ik moest mede besteller al vertellen dat verzonden niet betekend dat je ook werkelijk wat krijgt uit hongkong.[aswolk]

Gelukkig om het leed wat te verzachten kon ik net nog in nederland wat kopen .
    Via het te koop gedeelte hier ,maar dat is maar een schijn oplossing .

Ik denk dat de pakketpost het erg druk krijgt als de tuigjes weer vliegen.
    Zouden onze nld shops nu meer verkopen???

Groeten Wiebe.

Deel Deze Pagina