Members van de AKC, UNITE! _(slachtoffers van de goedkope (buitenlandse web-) shops)

Discussie in 'De Modelbouwkroeg' gestart door Psygho (Emil), 12 feb 2010.

1. HenR

HenR

Lid geworden:
    7 dec 2007
    Mijn mama heeft me van de koop verslaving afgeholpen

Door mijn pinpas in beslag te nemen

Eerst flink klagen uiteraad maar uiteindelijk ben ik er wel blij om

eerst moet ik aan kunnen tonnen dat ik het onderdeel nodig ben dan mag ik pas bestellen

Soms effe dan meteen wat extra bestellen maar ja hoort er ook bij

zo doe ik dat dus

Gr Harjo

2. wiebe

wiebe

Lid geworden:
    5 feb 2003
    Harjo.

Ja dat is mooi praten ,ik zit hier vrijgezellig in huis en geen moeder meer in huis die mij de pinpas afpakt.
    Ik ben omringt met mede modelbouwers/vliegtuigprakkers.
    En die laten je wel weten of er weer een leuk vliegtuig te krijgen is bij de lhs.

Bellen/emailen/msnen je dat er weer besteld word ,of je ook nog wat moet hebben.

Het ergste is een mede lid hier die verteld in totale ontkenning, dat hij gaat kijken bij de lhs.
    En gewoon weer met een tuigje onder de arm naar buiten komt.
    EN vertellen dat hij nooit weer gaat kijken bij de lhs ,die stinkt er straks zo weer in de stakker.

Groeten Wiebe.

3. Rogier

Rogier Guest

Je zou het niet in het openbaar vertellen Wiebe.... :):)

4. wiebe

wiebe

Lid geworden:
    5 feb 2003
    tja tot jou bericht was het anoniem,hihi

5. Psygho (Emil)

Psygho (Emil) Forum veteraan

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Als je nu iets heel duurs koop, bijv een 9mm wapen, heb je vanzelf minder geld om te klikken!!!

Btw,
    Ze moeten wel even wat harder praten, als er weer besteld word, die ronde heb ik gemist!

Het slechte nieuws
    Maar goed, de EZ is dood, en heb na wat wachten (had nog wat klikgeld tegoed van iemand, en die was wat traaaaaag), een Funjet gekocht.

Maar ook weer 2 snelle servotjes, een 40 ampere regelaar, een ampere meter meetgeval, en secondenlijm, glasparels, activator, debonder, en nog wat rommel geklikt.

Tevens weer een simulator kabel geklikt, omdat de ander uitgeleend is , en hij hem niet terug wil geven :(

Mooie soepele siliconenkabel geklikt, ideall voor motor, en accudraden.

Ook weer een spycam geklikt, want me andere was weer eens dood.

En stiekem zoek ik iets van een calmato 1600 span, om deze op electro te zetten. Twijfel nu tussen een funcub, of een calmato... Hmmmmzzzz

Hmm het ging een poos goed....

Laatst bewerkt: 1 aug 2010
  6. Manuel

Manuel Guest

In plaats van winkels en webshops te bespreken die de boel bedonderen gaan we semi-grappige topics over koopverslaving openen, goed bezig!

7. Rogier

Rogier Guest

Je hoeft niet te reageren hoor als je het niks vind.....

8. Aaalie

Aaalie Guest

Ga door, ga door! Zeer vermakelijk! Hoe noemen ze dat, leedvermaak ;) (genieten van andermans verslaving??).

Vriendelijke groeten,
    Aldert

9. Velox

Velox

Lid geworden:
    9 nov 2009
    Ik snap het nou niet helemaal meer hoor...
    heeft dit topic nou een ondertoon of niet?

Zitten de moderators nu iedereen in de zeik te nemen die weleens iets in China koopt en af te schilderen als halve gare mannetjes die vroeger veel gepest zijn en nu continu op internet zitten, te klikken? en doen ze nu net alsof zij daar ook weleens iets kopen en nu verslaafd zijn? Vreemd.

Ik dacht dat het moderator team de china draadjes een beetje probeerde te boycotten/sluiten? dit om de propeganda te sluiten mbt. het goedkoop shoppen, dit ivm.de sponsering van de LHS aan deze site etc.

Ik snap het niet meer hoor, voor de duidlijkheid:
    Laatst was er een moderator die na uitvoerig PM-en mij vertelde dat je het best gewoon in HK kan choppen, maar dat teveel reclame op de site gewoon niet goed was.

Word ik nu constant in de maling genomen of menen jullie dit, ik voel me nu weer dat gepeste ventje van vroeger, me internet status begint nu zelfs af te brokkelen.

Graag wat duidelijkheid!

10. wiebe

wiebe

Lid geworden:
    5 feb 2003
    Als je de ondertoon hier niet snapt ,dan weet ik het ook niet meer .
    Dit is gewoon een grappig topic met redelijk wat waarheden er in .

Het is wel wel zo dat we de linkjes van hk graag wat minder zien worden .
    Ook omdat we hier sponsoren hebben .

En ik koop net zoveel in nld als daar buiten,wel veel via internet shops .
    Die ook in nederland zitten ,of via het forum hier en dan zitten we weer gezellig te wachten op de pakketdienst/postbode .

Groeten Wiebe.

ps dit is een grappig topic om lol te maken .

11. Velox

Velox

Lid geworden:
    9 nov 2009
    Zekers, dus toch die ondertoon ;)
    Houd ik wel van!!!

12. DJLeonardo

DJLeonardo

Lid geworden:
    24 jun 2009
    Mensen ik heb even wat hulp nodig. Ik kan niet kiezen welke motor ik neem voor mijn auto. Kunnen jullie mij even een goede reden geven om er niet dan maar 3 te kopen.
    bij voorbaat dank.

13. PH-TVS

PH-TVS verslagschrijvers

Lid geworden:
    20 dec 2008
    1 goede reden zou voor mij zijn om er dan maar 4 te kopen ;-)

Groet,
    Theo

14. DJLeonardo

DJLeonardo

Lid geworden:
    24 jun 2009
    eeeh... je helpt niet echt zo :nooo:

EDIT: oh nee he, ik heb nog een andere gezien... Maar die wil ze alleen per 2 verkopen. Iemand nog een Lehner 1950/6? Of toch maar 5 kopen?

15. Flying Bastard

Flying Bastard

Lid geworden:
    14 mei 2010
    Echte junks vliegen heli en bestellen nationaal. De Dope wordt dan ook veel sneller geleverd, de pakjes gaan per brievenbuspost en worden meestal binnen 24 uur geleverd.

HK shops zijn goed voor Cold Turkey's, tegen de tijd dat de pakjesman aan de deur staat ben je vaak al vergeten dat je dope besteld had 3 weken geleden..

16. Aaalie

Aaalie Guest

Hhmmm.. twee?
    Niet doen. Tenzij... het de Hi-amp uitvoering is. En liefst natuurlijk het nieuwe model, met de nieuwe rotor ;) .

17. DJLeonardo

DJLeonardo

Lid geworden:
    24 jun 2009
    ja, High amp en LK, nieuwe versie.

18. Psygho (Emil)

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Verdikkeme....
    Het gaat slecht met me....

Ik heb al in tussentijd weer wat geklikt.

Een workbench towel van een bekend merk in hk, maar dit is voor onder men wapen te leggen op de schietvereniging.... (ze hebben helaas nog geen mbf workbench towel, anders had ik die gekocht. Of als er iemand meeleest in NL, en me wil sponsoren, vindt ik het goed, ben niet merkgebonden, pb voor adress, en gegevens!!!!)

Een parachute, voor mijn winterproject, een google nexus one, bij vodafone. Screenprotectors uit engeland, en een rubberhoesje voor het ding, uit japan.

Tevens een geheugen kaartje in nederland, voor men camcorder. Tevens een mini hdmikabel uit nederland

Reparatiestuff voor me ds uit nederland,en nog iets voor mijn vrouw, maar das prive,komt uit japan.

Kortom, ben redelijk evenwichtig waar ik het spul haal. Soms uit buitenland, soms uit nederland, en soms via het forum....
    Ik ken de lokale vervoersmaatschappijen, en ook hun leverdagen,en tijden best erg. ;)

Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  19. Rogier

Rogier Guest

haha! Goed bezig Emil! Mede door jou kunnen er mogelijk weer 2 TNT medewerkers in dienst blijven.. :)

Mogen wij ook van die lange signatures maken? Zie regeltjes... hihi

20. Psygho (Emil)

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Offtopic: lange sig??, waar heb je het over....;)

Ik was zelfs degene wiens idee het was, dat alle mods nu 1 gezamelijke "mod" sig heeft....:showass: ;)
    Voor een stukje goede orde, offer ik graag me lange sig op... Ik ben een voorbeeld mod, geef nooit iemand onterecht een ban, en verwijder al helemaal nooit een groot baja topic...

Jarenlang mijn veel te veel regels sig (in kliene letters, dat dan weer wel) kunnen gebruiken, en door mijn eigen idee, nu ten gronde gericht!:sniper:

Laatst bewerkt: 20 sep 2010

Deel Deze Pagina