Members van de AKC, UNITE! _(slachtoffers van de goedkope (buitenlandse web-) shops)

Discussie in 'De Modelbouwkroeg' gestart door Psygho (Emil), 12 feb 2010.

1. Flying Bastard

Flying Bastard

Lid geworden:
    14 mei 2010
  2. Psygho (Emil)

Psygho (Emil) Forum veteraan

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Yep idd erg mooi, zit enkel een beetje met de doaune kosten..

Want voor dat geld koop ik ook een sig mosquito titan voor mijn vrouw, (en voor mij goedkoop trainen, ipv mijn p226 Xfive SO ;) )

Dus het kan maar zo eens zijn dat ik iets anders klik, dan modelbouw..:sniper:

3. Flying Bastard

Flying Bastard

Lid geworden:
    14 mei 2010
    Ongeveer 300 EUR incl verzenden, douane en zender.
    Koopje.

Gewoon aanklikken en later beseffen dat de onderdelen niet in NL verkrijgbaar zijn :cool:

Ben zelf aan lager wal geraakt met bootjes. Is leuker voor buiten dan een vliegende heli-cirkelzaag. Relaxed aan de waterkant het bootje rondsturen. Maar dan begint het pas, moet sneller kunnen. De volgende kleine snelle is toch wel slecht zichtbaar op grotere afstand..

En dan ga je weer klikken op een grotere nog snellere :rolleyes:

4. wiebe

wiebe

Lid geworden:
    5 feb 2003
    Je wilt nu een .22 kopen om goedkoop te trainen ,hihi.
    En wil je alstublieft je vrouw er buiten houden ,je mag echt van ons wel een .22er erbij kopen emil.

Groeten Wiebe.

5. Psygho (Emil)

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Ik zeg enkel het versje op van sig, want waarom zpou je in godnaam, een .22 willen, als je al een 9mm hebt!

Omdat meer beter is, dat weet iedereen toch.... Inkie gaat ook met de 9mm schieten, maar dat word dan een patroon of 30 tot 50 per keer max, ding weegt toch wel na een 75 schoten, dus voor de "lange beurten" wil ik er toch iets bij hebben,iets lichters,voor haar, en iets goedkopers voor mij want moet ook nog geld overhouden voor modelbouw..

Niet dat ik het geld niet heb voor 9mm ammo, maar 198,00 per 1000 stuks, of 45,00 voor 1000 van .22 maakt nogal ! Oke de lol is ook minder, maar das gewoon even wenne ;) De .22 is er voor erbij ;)

6. Flying Bastard

Flying Bastard

Lid geworden:
    14 mei 2010
    Net als goedkope "belastingvrije" RC speelgoedjes bieden illegale schietwapens meer plezier. Lekker rondknallen is nu eenmaal leuker dan "gereguleerd" knallen :D

7. Psygho (Emil)

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Tja, dat weet ik nu weer net niet....
    Je zit met risico's En ik ben van mening dat vuurwapens, wel degelijk gevaarlijk zijn.. Niet voor niet,s moet je een verlof hebben, voor voorhanden hebben van vuurwapen en munitie hebben.. En terecht.

Over airsoft, is een heel ander verhaal.... Dat vind tik weer minder boeiend, ook vanwege de mindere regels...

Ontopic:
    ik ben weer zwak geweest.... heb me verleid tot aankoop van een 40ampere regelaar, voor weinig....

8. Flying Bastard

Flying Bastard

Lid geworden:
    14 mei 2010
  9. Psygho (Emil)

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Oh, we zijn weer zwak....

Heb in polen wat gekocht, in hongkong, nog een keer in hongkong, iets in belgie, iets in duitsland, en in nederland.... (weg 280,00 euro)

Verdikkeme.. Het ging zo goed!

10. Aaalie

Aaalie Guest

Wat wat wat? EZ-glider ;) ?

11. Psygho (Emil)

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Nee, quad kopter :cool:, De heli's blijven me uitermate boeien,maar vrezen qua besturing...
    Dus maar eerst een tussenstap/gok maken met een quad kopter Dus me winterproject word een quadkopter.......

Tja, de ezglider, tja, zeer waarschijnlijk wordt die ook nog aangeklikt, zucht..... Het gaat slecht met me....:help:

Laatst bewerkt: 30 nov 2010
  12. Hugy

Hugy

Lid geworden:
    23 apr 2009
    Niet mijn schuld :rolleyes::rolleyes:

13. Aaalie

Aaalie Guest

LOL

Trouwens, klikken is betaalbaarder dan de LHS bezoeken de laatste tijd ;) .

Groetjes

14. Aaalie

Aaalie Guest

Beetje fout geformuleerd. De LHS was in deze aanmerkelijk goedkoper dan i-net (was dat niet zo, dan ook was het bij de LHS aangekocht).
    Wel heb ik veel meer geld uitgegeven bij de LHS, dan de laatste tijd via i-net ;).

Vriendelijke groeten,
    Aldert

15. Rob

Rob Forum veteraan

Lid geworden:
    30 mei 2002
    Net weer iets geklikt, ik kon er gewoon niets aan doen. Wasted weight nu bijna zero maar ik weet nu al dat het straks niet meer in het connectorenbakje past... Maar het ging natuurlijk om die cheapo lipo's, fijn te weten dat ik er nu een paar reserve heb, je weet immers maar nooit... nu kan ik tenminste weer rustig gaan slapen.

16. Psygho (Emil)

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Rob, zwak hoor.... Erg zwak....

:sniper: ;)

Klopt de euro zakt weer ten aanzien van de dollar... Ongunstig voor "klikken"...

Betrap me er ook meer op dat er weer meer geklikt word in reguliere (inet)shops, in NL en DE dan in HK....
    Waarom klikken, omdat heen rijdne duurder is dan op laten sturen, even naar alkmaar, of amsterdam is way duurder dan de tnt, en wees erlijk we moeten ze houden die tnt mannetjes! Dus dat stukje werkverschaffing gun ik ze wel....;)

Laatst bewerkt: 1 dec 2010
  17. remie

remie

Lid geworden:
    8 apr 2004
    Ook ik heb de afgelopen dagen te veel geklikt, vandaag al 2 pakketjes in ontvangst mogen nemen, en er moeten er nog 5 komen :oops:
    Hopen dat de mensen in China en Engeland een beetje opschieten, zodat de geklikte spullen snel binnen zijn.

18. Aaalie

Aaalie Guest

Je mag best wel wat meer vertellen hoor ;) .

19. remie

remie

Lid geworden:
    8 apr 2004
    Ik ben niet zo van de verhalen, meer van het klikken ;)

groeten remie

20. Psygho (Emil)

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Kijk daadkracht! En actie! Zo moeten we het hebben....! ;)

Deel Deze Pagina