Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klopt is een erg fijne lader, heb hem nu ik denk 2 maanden en werkt fijn en nog geen problemen ondervonden.De specs van de nieuwe ISDT P30 lader lijken me ook wel erg goed.
........ ISDT B6......
Hallo, ik maak ook de overstap naar elektro, vlieg al jaren kleinere toestelletjes elektro maar zou nu toch ook naar 6cellen lipo's willen gaan. Ik bezit een icharger 1010b+(300watt) en een voeding 16amp(veel te licht dus) beiden al serieus van leeftijd en al wat aan gesoldeerd geweest. dus tijd voor iets nieuws.
Ik zie veel van die isdt langskomen en vind ze er wel goed uitzien, ook de lipochecker enzo lijkt fijn te werken. Het enige nadeel dat ik lees is het ontladen(wellicht is dit de reden van een losse ontlader in hun gamma?)
hier lees ik de icharger 4010 maar die is niet meer in stock.
Hota is wat gelijkaardigs?
Is het beter om een duo lader te kopen of 2laders en 2voedingen ( prijs komt bijna gelijk vermoed ik)
de wattage van voeding en lader, gaat dit dan over snelheid van laden? Ik wil gewoon een nieuwe vloot lipo's kopen, en ervoor zorgen dat ze goed behandeld worden. en met die modernere technologie is alles ook wat meer opvolgbaar.
Maar waar koop je ze dan want op hk staat ze niet meer
wat voor problemen dan, ik heb ze nog niet zo lang en tot nu bevallen ze me heel goed.Op Rc Network staan minder lovende dingen over Hota. ISDT Krijgt daar wel veel goede kritiek. Voedingen staan geregeld op MBF.
Grt Wim
Maar waar koop je ze dan want op hk staat ze niet meer