Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dit is mijn eerste project ik hoop dat ik er wat van maak,heb net bij de Firma Q de eerste balsa planken gekocht,en de tekening van de Jif 65 uitgeprint.
De spanten heb in al uitgezaagd.
Ik begrijp dat dit je eerste verslag is, dus kan ik me voorstellen dat je nog geen ervaring hebt met het plaatsen van foto's in berichten. Op zich is dat vrij simpel, je moet het alleen weten. Hieronder een link naar de FAQ daarover. Niet schrikken, die is alleen zo lang omdat er nogal wat verschillende keuzes zijn. Als je kiest om je foto's op te slaan in een forumalbum dan hoef je alleen het filmpje aan het begin te bekijken.
Ik heb vandaag alles dicht gemaakt was wel passen en meten.
Het was leuk om te doen wat werkt balsa lekker is wel zacht maar laat zich makkelijk schuren,nu is alles gelijmd en alles is nu aan het drogen.
Morgen kijken of ik een foto kan maken
Nee Harm het aantal spanten is zoals de tekening is aangegeven en het balsa is maar 2mm dik en dat knikt niet zal er een foto van maken kun je het zien
Zo,
Een grote teleurstelling boot gevallen dusdanig beschadigd dat hij is gezonken in de klikt,maar er staat een nieuwe opstapel,laat me door dit voorval niet uit het veld slaan we beginnen gewoon opnieuw,wel zonde van het balsa maar we kopen nieuw en gaan weer