Ik zit dit eens mee te lezen... ik heb nul ervaring met slepen en slepers. Maar bij dat gelinkte draadje over die Kadett viel me op dat het rompbovenstuk uitgebreid versterkt was met carbon buizen.
Het is natuurlijk zo dat er aan de romp-achterkant bij het slepen voortdurend getrokken wordt, en als ik in de romp van de Toledo kijk dan zit er niet veel hout dat van de omgeving van de sleepkoppeling richting rompvoorstuk en motor loopt... Zou het geen rustig idee zijn om ook een paar van die carbon verstevigingen in de romp te lijmen?
De foto die ik bedoel:
Het is natuurlijk zo dat er aan de romp-achterkant bij het slepen voortdurend getrokken wordt, en als ik in de romp van de Toledo kijk dan zit er niet veel hout dat van de omgeving van de sleepkoppeling richting rompvoorstuk en motor loopt... Zou het geen rustig idee zijn om ook een paar van die carbon verstevigingen in de romp te lijmen?
De foto die ik bedoel: