Mini herbouwverslag: Tamiya Group c Ferrari F40

De F40... Mijn favo Ferrari!

Mooie re-build. En zeker het opvullen van de wielkassen doen hem goed, evenals de rvs uitlaat. Zuinig op wezen..'t geen Rustler huh;):p

ik kwam hem toevallig tegen, en moest aan jou verslag denken ;).

dus ik denk misschien heb je er iets aan, aan onderdellen (banden die misschien wat uitgedroogt zijn)

gr Sander.

Hey Steve kerel,

Zie nu je verslag pas. Knappe bak man. Ik vind die F40 behoorlijk zo!
Ben benieuwd hoe die loopt met de brushless set...

Groet Patrick

Waren de buitenste uitlaten niet breder als de middelste? (middelste was meen ik alleen de wastegate van de Turbo's oid, net als de micro uitlaat die een 935 had. :mrgreen:
iig een prachtig kapje.. zoek deze nog steeds voor m'n Mini-Z in het rood.
(Bij gebrek aan de body van een EB 110, naar mijn mening de ultime, de veyron uit z'n tijd zeg maar. )

DSC08579.jpg

58098

DSC_0877.jpg

58356

ik zou het eraf halen als ik jou was en lekker origineel laten

anders loopt iedereen over 10 jaar weer te zeuren dat ie niet origineel is

DSC08579.jpg

58098

DSC_0877.jpg

58356

ik zou het eraf halen als ik jou was en lekker origineel laten

anders loopt iedereen over 10 jaar weer te zeuren dat ie niet origineel is

Deze kap is beschadigd en gescheurd, dus ik laat het lekker zitten.

In duitsland zijn deze kapjes nog nieuw te koop, en die houd ik wel orgineel.
Er zit nu een 3500 kv brushless set in, gaat veel te hard die oldtimer hahahaha

Ik zoek dus een wat rustigere set

Zal tzt mijn "opbouw" van de auto met F40 kap wel hier plaatsen,als dit wordt toegestaan door de TS :wink:

Igg zal ik de F40 iets andere uitstraling geven...

Nope, wordt wall queen:D, komt op een onderstel van een serpent ( nitro ), kap zie je het meest.....

Banden en velgen wel van groep C...:mrgreen:

ahhh zonde man... even zoeken dus nog!

ik was drukdruk aan het zoeken naar onderdelen voor de 103 om deze naar gt om te bouwen maar ik kan de achterste bodyposts nergens vinden... damn!

die paarse stokken die voor de achterwielen staan
fc_F103LM-roku1.jpg

Zonde?,mjah gaat mij meer om de kap zelf,zonde vindt ik die voor geboorde gaatjes door tamiya in de kap ,bah.

En dat de achter spoiler van rood plastic is getrokken ,die is dus mat ,dat wordt weer een spray job. Ook nog ff kijken hoe de gaatjes dicht te maken , immers wil ik geen body posts zien...
De originele velgen waren er ook niet meer,dus nog ff zoeken ,maar met de tamiya groep c velgen komt dat best goed,btw grote kans op een "black pearl" :mrgreen: :wink:

Laatst bewerkt:
Back