Mini herbouwverslag: Tamiya Group c Ferrari F40

Zonde?,mjah gaat mij meer om de kap zelf,zonde vindt ik die voor geboorde gaatjes door tamiya in de kap ,bah.

En dat de achter spoiler van rood plastic is getrokken ,die is dus mat ,dat wordt weer een spray job. Ook nog ff kijken hoe de gaatjes dicht te maken , immers wil ik geen body posts zien...
De originele velgen waren er ook niet meer,dus nog ff zoeken ,maar met de tamiya groep c velgen komt dat best goed,btw grote kans op een "black pearl" :mrgreen: :wink:

Heb jij jou kap ook bij siebel vandaan?

Kk heb toevallig ook 1 besteld bij hun met 50 procent korting:D

Heb ik strax een rag kap en een show kap :-)

en uiteraard mag je hiet foto's plaatsen van je kap!

gr Steve

Heb jij jou kap ook bij siebel vandaan?

Kk heb toevallig ook 1 besteld bij hun met 50 procent korting:D

Heb ik strax een rag kap en een show kap :-)

en uiteraard mag je hiet foto's plaatsen van je kap!

gr Steve

Eehh siebel, de juwelier :confused:;), nee bij seidel :rolleyes:.

Helaas had ik wel een foutje gemaakt met de groep c banden en velgen, dat die op een andere manier worden gemonteerd op de meenemers dan ik had gedacht :hammer:, dus die staan al weer te koop:smile:
Nu komen er toch andere banden en velgen, bijna look-a-like velgen , moet alleen nog ff in het grijs of zilver spuiten ...(en bestellen):xmas:

De kap staat al op het chassis en moet alleen nog even worden fijn getrimd, de kleur wordt toch ferrari rood, anders mag ie van de vrouw niet op het dressoir :mad:.
Spuiten e.d zal wel richting de kerst worden ....;-)

Eehh siebel, de juwelier :confused:;), nee bij seidel :rolleyes:.

Helaas had ik wel een foutje gemaakt met de groep c banden en velgen, dat die op een andere manier worden gemonteerd op de meenemers dan ik had gedacht :hammer:, dus die staan al weer te koop:smile:

Als je de achterste wielmeenemers verwijderd, dan kan je Tamiya F-1 wielen achter gebruiken (moet je wel elke keer je diff uit elkaar halen bij het wielen wisselen). Voor is het verschil enkel 5x11 mm en 5x8 kogellagers...

even een ochtendje spuiten :

CIMG1978.jpg

Laatst bewerkt:
na de kerst zal ik een een foto plaatsen, mijn vrouw heeft het pakket direct na bezorging onder de kertboom gegooid :-/

Ik heb de kant en klare versie gekocht.

Op de foto's in de beginpost lijken echt veel onderdelen van het chassis hetzelfde als de onderdelen van mijn tamiya f102!

de jouwe? denk het niet hoor bij de f101 staat de servo precies anders en mijn f102 lijkt sprekend op jou auto van de foto's.
Kan me vergissen ook hoor,maar denk echt dat jij een f102 hebt daar.
Waarom denk je dat je fout zat?

dat is mijn f101 ja.
je kan het zien aan de chassisplate waar de servo gemonteerd word, daar is ie breder dan een 102

dit is de 102
GroteFoto-A74YHXCV.jpg

Dus dat is de enige reden waarom jouwe een f101 is en de mijne een f102?
Van muggenziften gesproken bij tamiya zeg :D

Back