Hallo mensen,
Afgelopen vrijdag heb ik mijn quadcopter afgemaakt, en hij vliegt vrij goed.
Mijn setup is als volgt:
Diatone FPV250L frame.
Cobra 2204/28 (2300KV) motoren.
12A SimonK ESC's
Frsky D4R-II ontvanger
Frsky Taranis zender
KK2.1.5 Bord met nieuwste firmware.
Nu valt het mij op dat als ik de throttle open zet, hij bij 50€ begint te stijgen, dit lijkt me OK, ook als ik vol gas geef dan schiet hij omhoog, energie genoeg.
Het probleem is wel, dat als ik hem in een hover heb (50-55% throttle) hij in hoogte aan het zoeken is, hij blijft dus niet redelijk op hoogte (ik snap dat zonder barometer minder accuraat is)
We hebben het niet over 20 cm, maar een stuk meer, als ik hem 2/3 meter boven de grond heb hangen, dan zakt hij helemaal naar de grond, en daarna weer naar de 3 meter.
Heeft dit te maken met mijn PI Settings, of met iets anders?
Heb ook geprobeerd om mijn throttle te trimmen, maar als ik mijn throttle naar boven trim, dan gaat hij gewoon hoger, maar hij blijft "zoeken"
Groet,
Mike.
Afgelopen vrijdag heb ik mijn quadcopter afgemaakt, en hij vliegt vrij goed.
Mijn setup is als volgt:
Diatone FPV250L frame.
Cobra 2204/28 (2300KV) motoren.
12A SimonK ESC's
Frsky D4R-II ontvanger
Frsky Taranis zender
KK2.1.5 Bord met nieuwste firmware.
Nu valt het mij op dat als ik de throttle open zet, hij bij 50€ begint te stijgen, dit lijkt me OK, ook als ik vol gas geef dan schiet hij omhoog, energie genoeg.
Het probleem is wel, dat als ik hem in een hover heb (50-55% throttle) hij in hoogte aan het zoeken is, hij blijft dus niet redelijk op hoogte (ik snap dat zonder barometer minder accuraat is)
We hebben het niet over 20 cm, maar een stuk meer, als ik hem 2/3 meter boven de grond heb hangen, dan zakt hij helemaal naar de grond, en daarna weer naar de 3 meter.
Heeft dit te maken met mijn PI Settings, of met iets anders?
Heb ook geprobeerd om mijn throttle te trimmen, maar als ik mijn throttle naar boven trim, dan gaat hij gewoon hoger, maar hij blijft "zoeken"
Groet,
Mike.