Blijft altijd een "ruzie" tussen canon en Nikon mensen heb ik het idee. Heb zelf ook een Canon (500D), maar deze foto's vind ik toch erg prachtig (okee een lens van €1400 maakt misschien ook wel uit
)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ongetwijfeld zullen mensen een voorkeur hebben (andere kleurweergave etc) maar ook dat heeft vast weer meer te maken met de voorkeur van een persoon dan met de resultaten
Ik was eigenlijk benieuwd wat de mensen eigenlijk vonden wat het evenement bij ons op het veld. Ik heb links en rechts lovende woorden gehoord, maar zouden er nog punten voor verbetering zijn?
de flightline was er wel alleen moesten de piloten hetzelf regelen omdat de man die er stond even weg was en toen liep het een beetje fout maar om daar nou drukte over te maken met een beetje overleg met de piloten onderling was dit ook op te lossen en als dan ook nog ieder op zijn beurt wacht was het helemaal goed maar helaas waren er een paar piloten die dachten ik kwak mijn kist voor het hek en ga nu vliegen en of er een ander al een half uur wacht maakt mij toch niet uit als ik maar gevlogen heb en dat is naar mijn idee nou net het grootste probleem
gr.Pieter
Jongens,
Blijkbaar was het vandaag beter met die flightline, want in mijn ogen lagen de toestellen netjes in de rij te wachten, de grote bij de grote en de kleine bij de kleine...
Ik heb genoten vandaag, en met mij vele anderen!
Prima voor elkaar daar in Nijverdal!
Ontspannen sfeer, [jaloers] Prachtig clubgebouw met prima bediening [/jaloers]
en een veld om van te smullen... oh nee, vliegen!!
Nijverdal, bedankt voor de gastvrijheid, en BIGGS, bedankt dat we er met onze "kleintjes" ook bij mochten zijn!
Super!
Louis
mvc Columbia Boxmeer
Ja kloptis dat een fox van paritech