Modelbouwforumwerkschependag 2014

Wat is niet de bedoeling.......
Eigenlijk heel weinig, maar speed- en zeilboten, die weren we liever op zo'n dag.

Dat speedboten niet op een WSD thuis horen oké, maar waarom zeilboten c.q. zeilende visserschepen, botters en dergelijke, daar wordt ook op gewerkt en hoe, liever worden geweerd ontgaat mij eniger mate.

Graag een verklaring van waarom deze liever worden geweerd.
Of is sturen met een werkschip zo moeilijk dat een zeilend schip een hindernis is.
Groet Imre

Imre, lees de discussies over dit onderwerp even in de topics uit:
2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 en 2013...
Dan heb je alle argumenten, zowel voor als tegen wel gelezen en sommigen wel een keer of 16.
Ik heb (bijna) alle werkschependagen bezocht (behalve in 2010, want toen was ik uitgezonden naar Bosnië) en nergens deed men moeilijk over een kottertje, botter of een zeilboot. "Fatsoenlijk en sociaal varen" is belangrijker dan het type schip.

Ik ga even overleggen met moeder de vrouw, maar waarschijnlijk komen wij ook weer. Twee jaar geleden was een geweldige dag! (ik hoop dat Hoogvliet het "pierebadje" ook weer opzet?!? Dat vond ik een geweldige vondst!)

Wel nog even kijken wat ik mee ga nemen, maar het is zowiezo op de 2,4GHz. En ik hoop dat Harm er uit komt met de orga, de Henriëtte (en Harm's aangepaste zender) heeft twee jaar terug flink indruk op me gemaakt.

Opstarten aanmeld topic

Beste mede modelbouwers,

Aangezien ook wij enigszins overvallen zijn met de directe toewijzing, willen wij eerst een aantal zaken kunnen afspreken. Normaal liep dat binnen onze vereniging gelijk met de verkiezing. Ik wil voorstellen om het inschrijven net als alle jaren vanaf 1 januari te laten starten. Dan kunnen we in één bericht gelijk alles vermelden zoals tijd, locatie, parkeren en eventueel andere zaken die vermeldenswaardig zijn. Het evenement wordt langzamerhand zo groot dat we het wel weer goed geregeld willen hebben.

Met vriendelijke groeten,

Ron Alders
Lid MBV Hoogvliet

Dat klinkt als een prima plan, Ron, 1 januari is ook vroeg zat voor de "officiële" aanmelding.
Succes met de voorbereidingen en denk ook vooral aan het bestellen van mooi weer ;-)

Hallo Ron,

Fijn dat jullie dit WSD weer willen ontvangen. We kijken er al weer naar uit!
Veel succes met de voorbereidingen want je hebt gelijk het evenement lijkt elk jaar verder te groeien.

Groeten, Marco

Hey Ron , goed aangepakt vanaf het begin .Als de rest even goed word geregeld zal het een fantastische werkschependag worden .
Groetjes
Ronny

Ik ga het helaas weer niet halen dit jaar, het zal weer enkel kijken en bewonderen zijn ipv zelf mee kunnen doen. Maar ik kom zeker!

Ook ik kom op Werkschependag met de sleper Jan van Robbe en een sleepbak
Ik vaar met kanaal 85
Tot dan
E.Smit

Beste Ron,

Een aantal leden van VMBC het Anker te Nieuwegein willen ook graag komen op de werkschependag. Op dit moment staat de teller op ongeveer 7 leden. Wij willen dan ook graag onze boten meenemen en varen. Is het mogelijk om ruimte op een stand of kraam te hebben?

Ik hoor graag van je.

Groet,
Nils Jelsma

Back