Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Alles wat onbemand vliegt en RC wordt bestuurd is nu een "drone" Althans, dat heb ik laatst in een tv programma vernomen.
Jazeker. Wildvliegen zonder papieren is dan niet meer legaal, waarmee dan ook. Ben benieuwd wat je daarvoor moet doen straks....Deze is ook interessant:
https://www.internetconsultatie.nl/aanpassing_regeling_modelvliegen/document/2845
Hieruit maak ik op dat er voor wildvliegen kenniseisen gesteld gaan worden. Een vliegbewijs dus, net als een vaarbewijs.
Was te verwachten denk ik zo......
Zo is het denk ik ook.Duidelijk, dan maakt het niet uit waarmee je vliegt maar waar je vliegt. Wildvliegen is dus erg lastig aangezien 50m hoog en vooral 100m horizontaal enorm beperkt is. Wellicht goed nieuws voor clubs met een leden te kort....
Voor mij iig een onacceptabel klein gebied. Kan dan met het eerste de beste "schuimpje" net rondjes vliegen.... Een slow-flyer misschien net een achtje...
In de tekst staat het er duidelijk bij:"recreatieve en beroepsmatige dronevliegers (Regeling op afstand bestuurde luchtvaartuigen) "
Wat wel zeker is dat we al dat gedonder te danken hebben aan de drones, vliegers die zich niet konden inhouden, volgens mij Martin hoor je er ook bij (mazen van de wet zoeken)
Alles ligt er nu, dus verder zemelen heeft geen enkele zin.
Oh-oh ik ben gesnaptWat wel zeker is dat we al dat gedonder te danken hebben aan de drones, vliegers die zich niet konden inhouden, volgens mij Martin hoor je er ook bij (mazen van de wet zoeken)
Alles ligt er nu, dus verder zemelen heeft geen enkele zin.
met opgeven vingertje de les leest
Bij het (plezier)varen is een vaarbewijs niet verplicht. Pas bij boten langer dan 15 meter of sneller kunnen dan 20 km/ uur is een vaarbewijs verplicht.Een vliegbewijs dus, net als een vaarbewijs.
Bij het (plezier)varen is een vaarbewijs niet verplicht. Pas bij boten langer dan 15 meter of sneller kunnen dan 20 km/ uur is een vaarbewijs verplicht.