H
hezik
Guest
Ik kon mij permitteren een klein voorschot te nemen op de belastingdienst.. en het was koopavond vanavond dus na het werk doorgereden naar Hobbyin.
De doos paste net in het smartje
Ook gelijk een raadsel opgelost uit het andere Wind-S draadje.. daar stond een foto van de beurs en vroeg men zich af of dat de Pro was (glas, 2m) omdat dat op het kaartje stond. Welnu:
Sebart noemt dit ding ook Pro
Hij zal voorlopig nog niet vliegen nie, de lipo's zijn nog onderweg van Hobbycity en de Servo's van servocity.
Setup:
Hacker A5-16L/Spin Opto Basic 90/APC 80*12 (=SebArt setup)
Futaba BLS451 op rudder
Futaba S 9650 op beide elevators en ailerons
Emcotec BIC regelaar
Futaba 149DP ontvanger
Zippy 4s1p 5000 (x2, dus 8s) Lipo
Zippy 2s1p 500mAh (x2) ontvangerlipo
Qua gewicht hoop ik rond de genoemde 4200, mss 4300 gram uit te komen. De lipo's zijn natuurlijk een zware keuze, opzettelijk gedaan zodat er langer mee gevlogen kan worden en de lipo's niet te leeggevlogen worden, dus langer meegaan. De BIC had ik nog liggen en weegt in z'n door mij verbouwde vorm niet gruwelijk veel, de BIC plus de twee ontvangerlipo's wegen nog iets minder dan een 4 cellen NiMh, dus ook geen ramp.
Ik ga 'm niet ingieten met beton, maar ook niet enorm op het gewicht letten, gewoon 'as is' afbouwen. Onder de 5kg blijft ie sowieso wel.
De doos paste net in het smartje

Ook gelijk een raadsel opgelost uit het andere Wind-S draadje.. daar stond een foto van de beurs en vroeg men zich af of dat de Pro was (glas, 2m) omdat dat op het kaartje stond. Welnu:

Sebart noemt dit ding ook Pro


Hij zal voorlopig nog niet vliegen nie, de lipo's zijn nog onderweg van Hobbycity en de Servo's van servocity.
Setup:
Hacker A5-16L/Spin Opto Basic 90/APC 80*12 (=SebArt setup)
Futaba BLS451 op rudder
Futaba S 9650 op beide elevators en ailerons
Emcotec BIC regelaar
Futaba 149DP ontvanger
Zippy 4s1p 5000 (x2, dus 8s) Lipo
Zippy 2s1p 500mAh (x2) ontvangerlipo
Qua gewicht hoop ik rond de genoemde 4200, mss 4300 gram uit te komen. De lipo's zijn natuurlijk een zware keuze, opzettelijk gedaan zodat er langer mee gevlogen kan worden en de lipo's niet te leeggevlogen worden, dus langer meegaan. De BIC had ik nog liggen en weegt in z'n door mij verbouwde vorm niet gruwelijk veel, de BIC plus de twee ontvangerlipo's wegen nog iets minder dan een 4 cellen NiMh, dus ook geen ramp.
Ik ga 'm niet ingieten met beton, maar ook niet enorm op het gewicht letten, gewoon 'as is' afbouwen. Onder de 5kg blijft ie sowieso wel.
Laatst bewerkt door een moderator: