Maar heb je die motor dan niet meer, want ik zag die motor staan tussen de grafieken maar niet met 3Sell. En weet jij welke prop het best bij een 3Sell en deze motor past ? Mvg, Louis
Super dat je daar zo veel tijd aan besteed.... Maar, vraagje. Ik wil graag een flip quadcopter bouwen. Fpv. Graag lang in de lucht blijven. Als we de boven staande grafieken en tests in ogrnschouw nemen, welke motor met welke prop (en welke accu, 3s, 4s) is dan het beste. Graag een advies.... Groet Harmen-Jan
Interessant topic, bij interesse heb ik nog een Sunnysky X2212 980kv liggen om te testen. Beste koop voor een niet al te zware quad/hexa, naar mijn bescheiden mening dan. RC Timer 2830-8 1300KV ligt ook nog ergens
Have anyone tested this motor (MT13050)? Where can I buy one? Google translate: Heeft iemand deze motor (MT13050) getest? Waar kan ik er een kopen?
Wellicht een hele gekke vraag, maar waarom heeft de ene motor een staafje (backshaft) aan de achterkant en de andere niet??
de niet multirotor motoren hebben shaft aan beide kanten zodat als je ze voor vliegtuig gebruikt je aan beide kanten propeller kan plaatsen afhankelijk vam hoe je de motor bevestigd op je kist. Bij de multirotor motoren doe je dat nooit