Multicopter Café

Voor die achterste aandrijving zou een edf motor nog leuker zijn in de romp ipv in de staart..:lol:

MMmmm, ik zie een volgend project..;)

411295.jpg

Hahaha danny denkt gelijk aan nieuwe opties voor zijn mini een extra prop voor extra speed haha

jip jip :D
ben bezig met een BLACKOUT Spider Hex + verlengde armen 6"
op Cobra 2208-2000KV - ZTW Mantis 20A - HQ6045

P:vamp:WAHH x 6

ben benieuwd wat die gaat aantikken op de GPS :p

heb bijna alles bij elkaar gesprokkeld

Dat moet wel hard gaan met die motoren en props. Vanmiddag ff getest boven het platteland, 6x4.5props op 2300kv en 3s (pids niet veranderd en daarom trilt het wat).

Laatst bewerkt door een moderator:
newbie

Als leek met mooie dromen heb ik m.b.v. internet en TFM een DJI F550 Flamewheel met de NAZA M v2, iOSD mini, een zenmuse H3-3D gimbal met GoPro Hero3+ en ImmersionRC A/V Tx uitgerust.

Schrok me rot toen ik een vonk kreeg bij het aansluiten van de accu. Zo groen. Gelukkig lijken alle systemen op tafel te werken. Heb voor de zekerheid iemand gevonden die vanavond alles met me na is gelopen. Hij heeft genoeg vertrouwen om me morgen te laten vliegen op zijn bekende veld.

Tot op heden geen vragen, maar ik verwacht ze wel. Daarom maar geregistreerd en - bij deze - voorgesteld op het forum. Vast tot verderop in deze mooie speeltuin. :p

Paul

De naam is eraf van naze killer!! Blijkbaar zijn alle naze's gewoon goed!!:D topix is goed bezig met de mini ;) Alleen nieuwe cam moeten bestellen, dus hopelijk toch Vliegen weer snel :p thnx man!

Hallo allemaal. Zoals enkele al weten ben ik bezig om een eigen multicopter flight controller te bouwen. Recentelijk heb ik mijzelf ingeschreven bij een wedstrijd van Atmel. Atmel is namelijk de fabrikant van de microcontroller die ik gebruik.

En dan heb je natuurlijk stemmen nodig ;-) Dus mochten jullie zin, tijd en gelegenheid hebben dan kan je bij de link:

Atmel Simply AVR Design Contest

klikken op vote en op zoek gaan naar het onderstaande plaatje. Waarschijnlijk pagina 1. En bij voorbaat natuurlijk bedankt :thumbsup:

0.jpg

Back