Multicopter Café

Leuk gemaakt haha :D

Maar kwam alleen informatie tegen wat ik niet zocht :(

Ehm de eerste link is een PDF met de manual
Staat alles in.... :p

90d27d7545c2404eb388174156d3f7cf.jpg

Was ook in de manuals kijken.. Alleen hoe alles werkte niks over led verklaringen ofzo, en bij de forum Had ik ook al gezocht bij mobius cam maar vond geen ene topic van de mobius!! En weet zeker dat er 1 is :D, maar gelukkig is alles opgelost en kan weer vliegen ;)

Had me vader de accu's laten laden moest werken alleen van mij waren 5 van 6 accu's leeg dus had gopro eraf gehaalt voor langere vliegtijd, maar morgen 8 uur sochtends gaan we vliegen en filmpje maken

Hello! Na enkele weken 'lurken' en de vele tips/bouwverslagen/info/... gelezen me nu ook maar aangemeld dus bij deze een introductie op het 'nieuwe' forum voor mij ;)

Paar maanden geleden begonnen met een hubsan x4 en dat beviel wel waardoor ik enkele weken geleden een f550 bouwpakket heb gekocht, een futaba 10j en de overige zaken als accu(lader). Nog geen fpv, gimbal e.d., dat komt later wel!
Vind het meer dan leuk om me in te lezen, te bouwen, zorgen dat alles werkt zoals ik dat wil en dan langzaamaan steeds hoger/verder te kunnen en uit te bouwen. Gisteren heb ik de f550 afgebouwd en de eerste korte vluchten gemaakt dus max altitude is nu nog maar zo'n 3 meter :) (Hopelijk is het straks weer droog en kan ik het weer eens proberen)

Het is een leuke hobby tot nu toe! Niet al te goedkoop (Zeker zo'n initiele setup) maar daarom heet het ook hobby :)

Korte intro van mezelf dan nog: 34, man, woonachtig in Brabant (Gemeente Den Bosch) en helemaal in to the rc virus

Wie heeft een fpv kabel voor de gopro hero2 zon 2.5 mm jack 4 pole

mini h quad
Je lokale elektronicawinkel heeft er vast wel eentje liggen. Dan kan je hem zelf solderen. Schema's zijn op het internet te vinden. Heb ik zelf ook gedaan en werkt prima.

Back