multiplex EasyStar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer lekker gezweeft deze week.

lekker hoog ook.

Easystar-Almost-Clouds-I.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
blinde landing

Ik heb gisteren voor het eerst gevlogen met mijn easystar.:) Nu heb ik op een paar lessen(met mijn robbe ASW15, op de club ) rondjes vliegen zonder landen of id na geen vliegervaring. Ik kon niet wachten op mijn volgende les:) (vanavond) dus ben achter het huis in een weiland gaan wildvliegen. Ik een paar keer opsteigen, landen enz. Ging wel lekker en moet zeggen dat ik er zonder noemenswaardige problemen mee kon vliegen.:p Echter is het weiland niet zo groot als het veld bij onze club en is ook nog eens omgeven met bomenwallen.:rolleyes: Nu was ik met de motor uit wat aan het trimmen.... stuurfoutje gemaakt..... Hoogte verloren.... Zag hem nog net van mij wegvliegen door de boomtoppen,:schrik::( met de wetenschap dat achter de bomen ook een weiland ligt.. duss.. Ik maar gestuurd zoals ik dacht dat ik moest sturen, en dus in gedachten landen. Mwa zou nu wel zo ongeveer geland moeten zijn. Hard lopen naar de bomenwal, zag geen vliegtuig. Hoog gras.. allemaal grote koeien in een weiland verder. Ik geef gas en hoor het bekende gezoem van het 400-ertje.:D Er springen wat koeien weg, zie de easystar liggen, gewoon op zijn buik zonder een enkel schrammetje of verschoven vleugels, waarschijnlijk een perfecte landing gemaakt. Denk dat dat meer aan de gemoedenlijke vliegeigenschappen van de easystar:D is te wijten dan aan mijn stuurkunsten.:confused:

nou normaal ben ik iemand die nooit zo veel mazzel heeft;) maar in ieder geval bedankt voor het medeleven:p
Mvg Ferdi

de site

op welke site heb jij die easy-star voor 55 euro gekocht en wil je hem door verkopen aan mij voor een zacht prijsje:):):)

maakt niet uit als jij ook een goedkope volledig werkende hebt voor een mooi prijs je is dat ook goed

nee, dat heb ik niet.
Ik denk ook niet dat je hier een gaat vinden, de meeste mensen die hier antwoorden vliegen er nog mee. Er staat volgens mij wel een te koop in het [Te Koop] forum.
Alvast veel succes !

grts,

niels

Iik ben vanavond lekker wezen vliegen met mn easystar, heb hem vanmiddag nog in de boom gehangen op de club: echter geen schade!!! wat een super toestel is dit.... Echt gewoon geweldig! vanavond ff wezen wildvliegen op een groot weiland. -+10 keer geland en natuurlijk opgestegen. nx aan de hand (land ook nog normaal bij 5kmpu OK!)
maar goed, MZZLL

MVG Ferdi

Hallo ik ben een nit wit heb een ez rr zonder m de lucht in te grijgen aan gort
gevlogen zonder in de lucht te zijn geweest hrb nu nieuwe romp.
Maar mijn vraag is;hoe kan ik zo,n rr ez beetje upgraden heb zo,n 6 cellen baterij.
Maar schijnt dat maar 10 min kan vliegen mocht ik m de lucht in krijgen.
Ik heb allen een lader voor nou ja gew een goedkoke lader zo al ez de rr aan prijst.\
Maar hoe kan ik zo,n ez beetje upgraden is eigenlijk mijn vraag.
bvd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back