multiplex EasyStar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niks tapen,

hoogte- en richtingroer scharnieren zo ook goed! Alleen de zijkanten wat wegsnijden.

Waar je op moet letten?
De twee romphelften RECHT tegen elkaar lijmen. Da's denk ik het allerbelangrijkste. 8)

Succes met de EZ
Frank

@Noah,

Bedank voor je links, ik zal het eens gaan doorlezen.
Alleen doet je 3e link het bij mij niet :?:
Het is bij mij de bedoeling dat ik een RTF set ga kopen bij Quartel, ik krijg er een dan een 4 kanaals zender bij, en de rest........voor 229.-e.
Ik neem aan dat je dan gewoon de simpelste set krijgt die er is.
Maar we kunnen later altijd gaan uitbreiden en of een evt snelle motor en daar alle toepassingen daar weer bij.
Weet jij welke frequentie ik het beste kan nemen 35 of 40 Mhz, ik neem aan dat de 35 Mhz het beste is in Nederland.
Vraagje :?: Die beginners set die helemaal standaard is, daar kan je neem ik aan toch best leuk mee vliegen als beginner :?:

@Frank Stevens,

Ja dat lijkt mij ook wel een van de balangrijkste dingen die er zijn.
Zorgen dat de romphelften recht op elkaar komen te zitten, anders word het wel heel moeilijk vliegen :roll:
Het zijn van die kleine dingen die heeeel erg belangrijk zijn :wink:

Zo , na de advertentie gelezen te hebben achter op de modelbouw acktueel (1 easystar+regelaar, moter en servo's voor 119 euro )
ben ik van plan er ook een te kopen , zo'n hele set dus, want het vorge vliegtuig wat ik zelf heb gebouwd vonden clubleden niet echt alles, te grote regelaar , te grote ontvanger te zware accu en te grote servo's daarom wil ik iets dat al bijna klaar is :wink: heb verder wel vliegervaring en vind dingen niet echt snel saai worden denken jullie dat dit een goed aanbod is om mij verder te helpen in de vliegwereld ? want er hangen nu 3 vliegtuigen aan het plafond waarvan er 1, 5 keer heeft kunnen vliegen :cry: beetje sneu .

Ik wil dus VLIEGEN het maakt niet uit hoe als ik maar iets te vliegen heb in de tijd dat ik met die andere 3 vlieguigen aan het klooien ben :wink: en 119 euro is niet veel voor een arf vlieguig met moter regelaar en servo's .
verder mijn vragen wat voor een accu kan ik het beste gebruiken?
en heb je nog dingen nodig op ontvanger na, bij die set.
en welke winkel kan je hem voor 119 euro krijgen?

Easystar : 59,- (incl motor)
Regelaar : 25
servo's x 2 : 20

is : 104 euro.

Of zat er meer bij voor die aanbieding ?

als de RTF set 119 is dan wil ik die ook nog wel een paar :)

kost ie maar 54 euro zonder alles? wat voor formaat servo's moet er dan in en hoe groot mag de regelaar zijn ? want die heb ik nog wel een paar liggen..

Ja ik heb al zender en 5 micro servo's 1 grote regelaar(elektronisch ) 1 6 kannaals ontvanger en 3 niet vliegende vlieguigen :cry:

Mijne zijn blauwe van 14 gram maar ik denk toch dat ik de set neem , want ik heb alle spullen nodig en daar zit hij al in elkaar.

Hey mijn easystar is klaar enkel nog een ding. Ik heb hem met de outrunner motor uitgerust, de 7x4 prop is wel te groot en komt tegen de staart. Wat is de beste oplossing; de prop in korten of een uitsparing in de staart maken?? De staart is verstevigd met een carbonne staaf van 6mm tot aan de cockpit..
greetz

Wartexx zei:
Zo , na de advertentie gelezen te hebben achter op de modelbouw acktueel (1 easystar+regelaar, moter en servo's voor 119 euro )
ben ik van plan er ook een te kopen , zo'n hele set dus, want het vorge vliegtuig wat ik zelf heb gebouwd vonden clubleden niet echt alles, te grote regelaar , te grote ontvanger te zware accu en te grote servo's daarom wil ik iets dat al bijna klaar is :wink: heb verder wel vliegervaring en vind dingen niet echt snel saai worden denken jullie dat dit een goed aanbod is om mij verder te helpen in de vliegwereld ? want er hangen nu 3 vliegtuigen aan het plafond waarvan er 1, 5 keer heeft kunnen vliegen :cry: beetje sneu .

Ik wil dus VLIEGEN het maakt niet uit hoe als ik maar iets te vliegen heb in de tijd dat ik met die andere 3 vlieguigen aan het klooien ben :wink: en 119 euro is niet veel voor een arf vlieguig met moter regelaar en servo's .
verder mijn vragen wat voor een accu kan ik het beste gebruiken?
en heb je nog dingen nodig op ontvanger na, bij die set.
en welke winkel kan je hem voor 119 euro krijgen?

Hallo.

Voor die prijs van 119 euro wil ik er ook wel een kopen.
Kun je de winkel of website doorgeven a.u.b

Gr Ton

Ja, dat dacht ik ook al...........en dan wil ik er geen 1..........maar een hele boel om daarna weer door te verkopen :wink:

Het zal best al omschreven zijn in het (draadje), maar toch nog even de vraag.
Je hoort vaak dat het zwaartepunt in het begin niet helemaal goed zit, en dat er mensen zijn die er dan wat aan veranderen.......iets naar voren iets naar achter, maar wat is nou het beste te doen :?:
Of merk je het al heel erg snel dat dit verkeerd zit :?:
Alvast bedankt

de winkel wou ik juist weten , als het goed is is dat iedere multiplex verkopende modelbouw winkel en gat in de staart zou ik niet doen.... verzwakking/breekpunt , eerder kleinere prop monteren met iets meer spoed?iniedergeval pitch:P

een klein deel van de staart wegbranden/snijden lijkt mij wel een betere oplossing hoor, had ik ook ergens op een site gezien.

maar je moet het zelf weten, de prop zou ik zeker niet inkorten, groetjes jesse

Nu weet ik nog niks meer he, kdenk dat een uitsparing maken toch de beste oplossing is ze. Mss dat de motor met een kleinere prop oververhit geraakt ofzo??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back